Η Renault εξελίσσει ένα μεγαλύτερο Captur για να τα βάλει με το Nissan Qashqai

Renault Captur 1.3 TCe 140 MHEV EDC 1

Το κενό ανάμεσα στο Captur και το Austral θα καλυφθεί από τη γαλλική εταιρεία με μια διογκωμένη έκδοση του πρώτου, που έχει την προσωρινή ονομασία Grand Captur.

Το “Grand Captur”, που πιθανότατα θα αποκτήσει διαφορετική ονομασία όταν θα βγει στην παραγωγή, αναμένεται να φτάσει στα σύνορα των διαστάσεων των C-SUV με σκοπό να ανταγωνιστεί αυτοκίνητα όπως το Nissan Qashqai - που εξακολουθούν να γνωρίζουν άνθηση στην Ευρώπη.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το νέο αυτό μοντέλο θα διαθέτει κινητήρες εσωτερικής καύσης, στον πυρήνα των υβριδικών του εκδόσεων, καθώς η Renault θα εξακολουθήσει για αρκετά χρόνια ακόμα να πουλά θερμικά αυτοκίνητα - παρά τις μεγάλες της επενδύσεις στην ηλεκτροκίνηση, και στην πλειάδα των αμιγώς της ηλεκτρικών που θα έρθουν στο προσεχές μέλλον (όπως τα Renault 5, R4, και Scenic).

Το “Grand Captur” θα φτάσει σε μήκος τα 4,4 μέτρα και με μεγαλύτερο μεταξόνιο θα παρέχει μεγαλύτερους χώρους σε σχέση με το γνωστό μας Captur. Κατά συνέπεια, θα είναι ελάχιστα μικρότερο από το Qashqai, και στο ίδιο μήκος με το Kia Niro.

Θα πάρει τη θέση του τρέχοντος θερμικού Megane, το οποίο σύντομα θα φτάσει στο τέλος της διαδρομής του - θύμα και αυτό της εγκατάλειψης της παραδοσιακής hatchback σιλουέτας από τις αυτοκινητοβιομηχανίες, που θα συμπαρασύρει κι άλλα εμβληματικά μοντέλα, όπως το Ford Focus.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τη θέση του Hatchback παίρνει πλέον ολοκληρωτικά η υπερυψωμένη -SUV ή Crossover- εκδοχή της σιλουέτας του, καθώς οι Ευρωπαίοι κατασκευαστές έχουν να ανταγωνιστούν και τους Κινέζους που έρχονται στην Ευρώπη κατά δεκάδες με πλειάδα τέτοιων προτάσεων.

Το “Grand Captur” θα βασιστεί στην πλατφόρμα CMF-B HS που έχει και το Captur, και συνεπώς θα υιοθετήσει και τις μονάδες ισχύος του. Που σημαίνει ότι θα πρέπει να το περιμένουμε στην πλήρως υβριδική έκδοση E-Tech με βενζινοκινητήρα 1.6 λίτρου, ενώ δεν αποκλείεται να αποκτήσει και αυτό την plug-in υβριδική (PHEV) έκδοση του τρέχοντος γαλλικού B-SUV.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Με τον τρόπο αυτό η Renault θα παραμείνει παρούσα στα θερμικά/υβριδικά C-SUV μέχρι το τέλος της δεκαετίας. Σύμφωνα με πληροφορίες από τη Γαλλία, ο σχεδιασμός του “Grand Captur” θα υιοθετήσει πιο κεκλιμένη πίσω κολόνα και Coupe σιλουέτα, ώστε σταδιακά να διαδεχθεί το Arkana. Το τελευταίο δεν αναμένεται να συνεχιστεί με νέα γενιά μετά από την περσινή του ανανέωση, όταν κλείνει ο 7ετής κύκλος ζωής του που ξεκίνησε με το λανσάρισμά του το 2020.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ