Αυτή είναι η τελική έκδοση παραγωγής του ηλεκτρικού Renault 5

Renault 5 E-Tech

Η πολυαναμενόμενη πρεμιέρα του Renault 5 της νέας -ηλεκτρικής- εποχής έρχεται στις 26 Φεβρουαρίου 2024, και μόλις διέρρευσαν οι επίσημες ψηφιακές του απεικονίσεις που κατατέθηκαν για την έγκριση τύπου.

Οι εικόνες αυτές -που δημοσιεύθηκαν στον παγκόσμιο οργανισμό πνευματικών δικαιωμάτων (World Intellectual Property Organization, WIPO)- αποκαλύπτουν την τελική έκδοση παραγωγής του Renault 5 E-Tech, το οποίο εν αρχή αναμένεται να διατίθεται με έναν ηλεκτροκινητήρα και την επιλογή ισχύος μεταξύ 120 και 150 ίππων. Και ταιριάζουν με τις εικόνες που διέρρευσαν πριν από λίγες μέρες.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Όπως φαίνεται, η έκδοση παραγωγής του R5 δεν έχει ιδιαίτερες διαφορές από το πρωτότυπο των τελευταίων ετών. Βλέπουμε ότι διατηρούνται τα εμπρός LED φωτιστικά σώματα με τις αιχμηρές κάτω άκρες τους, καθώς και το ανασχεδιασμένο έμβλημα της Renault στο κέντρο της γρίλιας.

Η τελευταία είναι φυσικά κλειστή, καθώς πρόκειται για ηλεκτρικό, αλλά διαθέτει μια οριζόντια σχισμή. Πιο κάτω, ο προφυλακτήρας έχει άλλη μία σχισμή κι ένα μεγάλο άνοιγμα και στις άκρες του δύο ευφάνταστα τετράγωνα στοιχεία με διακεκκομένα φώτα ημέρας LED και φωτιζόμενο τον αριθμό 5 στο κέντρο τους.

Άλλα στοιχεία της τελικής αυτής έκδοσης παραγωγής είναι η ενσωμάτωση των χειρολαβών των πίσω θυρών στην τρίτη κολόνα και η τοποθέτηση της πρίζας φόρτισης στο εμπρός αριστερό φτερό. Τα σχέδια αυτά που κατατέθηκαν έχουν μαύρη εμπρός κολόνα και οροφή, καθώς και μια κόκκινη λεπτή γραμμή που διατρέχει το άνω περίγραμμα των παραθύρων, και κυκλώνει τη διακριτική πίσω αεροτομή.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Περνώντας στο πίσω μέρος, εκεί συναντούμε τα αρκετά λεπτομερή πίσω LED φωτιστικά σώματα, τα οποία ενώνει μια μαύρη γραμμή που αισθητικά συνδέεται με τα μαύρα πλαστικά του πίσω προφυλακτήρα, των θόλων των τροχών και των μαρπσιέ. Επίσης, ιδιαίτερες είναι και οι μαύρες-ασημί ζάντες.

Στην πρεμιέρα του νέου Renault 5 E-Tech θα αποκαλυφθεί αν όντως το μήκος του θα είναι 3,92 μέτρα (μικρότερο του Renault Clio). Θυμίζουμε ότι το R5 βασίζεται στην πλατφόρμα CMF-BEV, που είναι κατά 70% ίδια με τη CMF-B στην οποία βασίζεται το Clio (αλλά και το Captur και αρκετά Dacia). H τιμή του αναμένεται να ξεκινά κάτω από τις 25.000 ευρώ.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ