208

Το ηλεκτρικό Volkswagen ID.2 R αναμένεται να αγγίξει τους 400 ίππους

Volkswagen ID.GTI

Δουλεύοντας πυρετωδώς το νέο της ηλεκτρικό citycar ID.2, η Volkswagen κάνει σχέδια και για τις hot-hatch εκδόσεις του - και οι τελευταίες πληροφορίες κάνουν λόγο για μία έκδοση R με 400 PS.

Οι εντυπωσιακές πληροφορίες, όμως, δεν σταματούν εκεί: το υψηλών επιδόσεων ID.2 R αναμένεται να είναι το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο της εταιρείας που θα χρησιμοποιεί κινητήρες εντός των τροχών (στις πλήμνες) ως μέρος ενός νέου συστήματος τετρακίνησης.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

H εταιρεία του Wolfsburg φέρεται να θέλει να διερευνήσει τη δύναμη και τις δυνατότητες κατανομής ροπής των κινητήρων πλήμνης. Εάν πάρει το πράσινο φως για την παραγωγή, το ID.2 R θα τοποθετηθεί πάνω από το ήδη ανακοινωθέν ID.2 GTI και ενδεχομένως να ανταγωνιστεί ακόμη και το πανίσχυρο Renault 5 Turbo 3E.

Το σύστημα κίνησης που εξετάζεται για το ID.2 R διατηρεί, βεβαίως, τον εμπρόσθιο ηλεκτροκινητήρα του αδελφού μοντέλου ID.2 GTI, αλλά θα προσθέτει δύο ανεξάρτητα ελεγχόμενους ηλεκτρικούς κινητήρες πλήμνης στους πίσω τροχούς.

Αυτή η διάταξη θα προσφέρει σημαντικά οφέλη στις επιδόσεις και τετρακίνηση, χωρίς να θυσιάζεται ο χώρος του πορτ-μπαγκάζ. Ενώ το εμπροσθιοκίνητο ID.2 GTI αναμένεται να αποδίδει έως και 286 ίππους, το ID.2 R μπορεί και να ξεπεράσει τους 400 ίππους χάρη στο σύνολο των τριών ηλεκτροκινητήρων του.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Υψηλόβαθμα στελέχη της Volkswagen έχουν επιβεβαιώσει ότι το ID.2 θα κάνει το ντεμπούτο του το 2026, ενώ ένα χρόνο αργότερα θα ακολουθήσει η Crossover εκδοχή του. Πηγές από το Wolfsburg αφήνουν να εννοηθεί ότι η ισχυρή έκδοση R εξελίσσεται με τη συμβολή ενός τεχνικού συνεργάτη από τα Βαλκάνια, ο οποίος πιστεύεται ότι ειδικεύεται σε ελαφριά συστήματα κινητήρων πλήμνης υψηλής απόδοσης.

Η τεχνολογία αυτή φέρεται να προσφέρει τις κορυφαίες επιδόσεις και την ευελιξία ενός hyper-hatch, χωρίς τον όγκο και το κόστος μιας συμβατικής διάταξης διπλού κινητήρα. Επίσης, η νέα υπο-μπράντα R της Volkswagen εστιάζει στην ελαχιστοποίηση του βάρους, διασφαλίζοντας ότι το ID.2 R θα παραμείνει σχετικά ελαφρύ και ευέλικτο για τα δεδομένα της κατηγορίας του.

Την ίδια στιγμή θα προσφέρει την πρόσφυση και την επιτάχυνση που αναμένονται από ένα τετρακίνητο μοντέλο - εξ ου και ο πειραματισμός με την ελαφρύτερη τεχνολογία κινητήρων εντός των τροχών. Ο στόχος είναι να φτάσει ή να ξεπεράσει τις επιδόσεις και την οδική συμπεριφορά των σημερινών «καυτών» GTX, όπως το ID.3 GTX, αλλά με μικρότερο αποτύπωμα και σε πιο προσιτή τιμή.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σε σχέση με το ID.GTI, το ID.2 R θα μπορούσε να έχει ακόμα πιο ακραίες σχεδιαστικές προσθήκες στο αμάξωμα, πιο σπορ εσωτερικό και αντίστοιχες μηχανικές επιλογές για τη ρύθμιση του πλαισίου.

Επιπλέον, με την ενσωμάτωση των ηλεκτροκινητήρων εξ ολοκλήρου μέσα στους πίσω τροχούς, η Volkswagen μπορεί να επεκτείνει τη δυνατότητα τετρακίνησης σε συμπαγή Crossovers και SUV χωρίς συμβιβασμούς στον χώρο. Αυτό θα μπορούσε να ανοίξει το δρόμο για να προσφέρεται το ID.2 Crossover ως ένα μικρό off-roader, όπως τα επερχόμενα Renault 4 και Fiat Grande Panda.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αυτή η προσέγγιση θα μπορούσε επίσης να επιτρέψει στις τετρακίνητες εκδόσεις μελλοντικών ηλεκτρικών μοντέλων της Volkswagen, συμπεριλαμβανομένου του ηλεκτρικού Golf -βασισμένου στην αρχιτεκτονική επόμενης γενιάς SSP- να διατηρούν τον ίδιο χώρο αποσκευών, ύψος πατώματος και εσωτερική ευελιξία με τις εμπροσθιοκίνητες εκδόσεις.

Τέλος, λέγεται ότι θα συμβάλλει στον εξορθολογισμό της χρήσης κοινής πλατφόρμας σε πολλά και διαφορετικά μοντέλα, δίνοντας στη Volkswagen τη δυνατότητα να κατασκευάζει εμπροσθιοκίνητα, πισωκίνητα και τετρακίνητα μοντέλα σε μία μόνο αρχιτεκτονική με ελάχιστες διαφοροποιήσεις στον εξοπλισμό.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ