
Καθώς η ένατη, και αμιγώς ηλεκτρική πλέον, γενιά του Volkswagen Golf θα καθυστερήσει μέχρι το τέλος της δεκατίας, οι Γερμανοί αποφάσισαν να δώσουν το έμβλημα GTI σε ένα άλλο μοντέλο τους.
Καθώς λοιπόν το Golf Mk9 πάει για το 2030, το Volkswagen ID.3 αναμένεται να μείνει στην αγορά για περισσότερο χρόνο από ό,τι είχε προβλεφθεί αρχικά. Για το λόγο αυτό, το Wolfsburg προγραμματίζει για το 2026 μια ριζική του ανανέωση (μετά από εκείνη του 2023) που θα εναρμονίσει τη σχεδίαση και την τεχνολογία του το επερχόμενο, μικρότερο ID.2.

Στο πλαίσιο της ανανέωσης αυτής, αν και κάτι τέτοιο δεν ήταν μέρος των αρχικών σχεδιασμών, το ID.3 θα αποκτήσει και έκδοση GTI - όπως αναφέρει το γερμανικό περιοδικό Auto Motor und Sport. Η έκδοση αυτή θα τοποθετηθεί πάνω από την σημερινή σπορ εκδοχή του ID.3, την GTX, και η ισχύς θα είναι περισσότερη.
BUY NOW
Συγκεκριμένα, το ID.3 GTI αναμένεται να παράγει περίπου 335 ίππους, δηλαδή 49 hp περισσότερους από την υπαρχούσα κορυφαία εκδοχή. Επίσης, οι μηχανικοί της Volkswagen φαίνεται ότι σχεδιάζουν σημαντικές αναβαθμίσεις στο πλαίσιο, στο σύστημα διεύθυνσης και στην ανάρτηση, προκειμένου να κάνουν πιο σπορ και διασκεδαστική την οδηγική συμπεριφορά σε σχέση με το ID.3 GTX.

Σε αυτό το πλαίσιο, και σε αντίθεση με τα παραδοσιακά GTI του παρελθόντος της VW που ήταν εμπροσθοκίνητα, στο ηλεκτρικό ID.3 GTI η κίνηση θα μεταδίδεται στους πίσω τροχούς.

Όσον αφορά στην τιμολόγηση, το ID.3 GTI αναμένεται να κοστίζει περισσότερο από το GTX – καθώς οι πληροφορίες από τη Γερμανία αναφέρουν ότι η τιμή του πρώτου θα ξεκινάει από τα 47.000 ευρώ στην πατρίδα της VW.

Με την απόφαση να δοθεί πρόωρα το σήμα GTI στο ID.3, παραμένει ασαφές αν το branding GTX θα αντικατασταθεί από το GTI για τα σπορ ηλεκτρικά επιδόσεων της Volkswagen ή αν θα συνεχίσει να χρησιμοποιείται σε λίγο πιο οικονομικές εκδοχές. Αυτό είναι κάτι που θα αποσαφηνιστεί στο μέλλον.