Τι ετοιμάζει η Volkswagen για τα νέα ηλεκτρικά μοντέλα της

Volkswagen ID.Every1 concept

Η νέα πλατφόρμα, οι φθηνότερες μπαταρίες και όλα όσα περιμένουμε από τη νέα γενιά ηλεκτρικών αυτοκινήτων της εταιρείας του Wolfsburg.

Από το 2026 η Volkswagen θα ξεκινήσει τη ριζική ανανέωση της ηλεκτρικής της γκάμας, αρχικά βάζοντας στην παραγωγή το ID.2 που φέρει τις μεγάλες της ελπίδες -ως ένα ηλεκτρικό supermini προσιτό στο ευρύ κοινό- να αντεπιτεθεί στον παγκόσμιο αγώνα της ηλεκτροκίνησης.

Volkswagen ID.2All Concept
Volkswagen ID.2All Concept
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το ID.2 θα είναι το πρώτο ηλεκτρικό της VW που θα χρησιμοποιεί μπαταρία LFP (λιθίου-σιδήρου-φωσφορικού), μια τεχνολογία που κερδίζει συνεχώς έδαφος λόγω του χαμηλότερου κόστους σε σχέση με τις παραδοσιακές μπαταρίες NMC (νικελίου-μαγγανίου-κοβαλτίου) που χρησιμοποιούνται σήμερα στα περισσότερα μοντέλα της οικογένειας ID.

Η νέα πλατφόρμα που θα χρησιμοποιηθεί για το μοντέλο αυτό ονομάζεται MEB Plus, και θα ενσωματωθεί σταδιακά σε όλη τη σειρά ID (δηλαδή στα υπάρχοντα ID.3, ID.4, ID.7) μετά το λανσάρισμα του ID.2.

Ανεπίσημο σχέδιο της B-SUV έκδοσης του νέου Volkswagen ID.2
Ανεπίσημο σχέδιο της B-SUV έκδοσης του νέου Volkswagen ID.2

Ο διευθύνων σύμβουλος της Volkswagen, Thomas Schafer, δήλωσε εξήγησε: «Η μετάβαση στην MEB Plus ξεκινά του χρόνου και θα λανσάρουμε τις νέες cell-to-pack μπαταρίες με LFP. Είναι ένα μεγάλο βήμα για εμάς, τόσο σε όρους κόστους όσο και απόδοσης».

Οι μπαταρίες LFP, αν και λιγότερο ενεργειακά πυκνές, έχουν εξελιχθεί σημαντικά τα τελευταία χρόνια. Προσφέρουν μεγαλύτερη διάρκεια ζωής, βελτιωμένη θερμική σταθερότητα και κυρίως χαμηλότερο κόστος παραγωγής, που καθιστά πιο προσιτά τα ηλεκτρικά οχήματα μαζικής παραγωγής. Δεν είναι τυχαίο ότι Tesla και Ford έχουν ήδη υιοθετήσει την τεχνολογία αυτή στα Model 3 και Mustang Mach-E, αντίστοιχα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Volkswagen ID.Every1 concept
Volkswagen ID.Every1 concept

Η Volkswagen θα προμηθεύεται τις νέες μπαταρίες από το νέο της εργοστάσιο στο Salzgitter της Γερμανίας, όπου θα συνεχίσει να παράγει και τις υπάρχουσες μπαταρίες NMC σε μικρότερη κλίμακα, μέχρι την πλήρη μετάβαση.

Παράλληλα με την τεχνολογική αναβάθμιση, η σειρά ID θα αποκτήσει και νέα σχεδιαστική ταυτότητα. Ο επικεφαλής έρευνας και εξέλιξης της VW, Kai Grunitz, είχε δηλώσει πως αυτή η νέα σχεδιαστική προσέγγιση θα φέρει «τεράστιες βελτιώσεις» και θα σημάνει μια «επιστροφή στις ρίζες» της μάρκας.

Ο Schafer συμπληρώνει: «Η σχεδίαση είναι το πρώτο πράγμα που ελκύει τον κόσμο. Πρέπει να είναι εμβληματική και αναγνωρίσιμη, ανεξαρτήτως αν πρόκειται για βενζίνη ή ρεύμα. Αυτό που μετράει είναι η σύνδεση του κοινού με το μοντέλο».

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ