audi q3

Η ηλεκτρική Mercedes-AMG GLC θα είναι ένα «εκρηκτικό» SUV με 900+ ίππους

Mercedes-Benz GLC Electric 2025 1

Το ισχυρότερο SUV όλων των εποχών που θα φέρει το άστρο της Στουτγάρδης θα είναι η ηλεκτρική GLC που ετοιμάζει η Mercedes-AMG, με επιδόσεις των κορυφαίων supercars.

Η Mercedes-AMG GLC, που θα κάνει το ντεμπούτο της μέσα στο 2026, θα αποδίδει -σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες- πάνω από 900 ίππους, με τρία ηλεκτρομοτέρ και τεχνολογία δανεισμένη από το ριζοσπαστικό GT XX των 1.341 ίππων.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Παρότι βασίζεται φυσικά στην ηλεκτρική GLC που παρουσιάστηκε στη Φρανκφούρτη, η έκδοση AMG αποτελεί ουσιαστικά άλλο αυτοκίνητο. Χρησιμοποιεί τρεις axial-flux ηλεκτροκινητήρες (έναν εμπρός και δύο πίσω) ανεβάζοντας την ισχύ σε επίπεδα σχεδόν διπλάσια σε σύγκριση με το απλό μοντέλο των 489 ίππων.

Με αυτά τα δεδομένα, τοποθετείται στην κατηγορία των πολυτελών Super-SUV απέναντι στην επερχόμενη Porsche Cayenne Turbo EV, που αναμένεται να αγγίζει έως και 980 ίππους με launch control.

Όταν κυκλοφορήσει, αυτή θα είναι η τρίτη πιο ισχυρή AMG όλων των εποχών και μακράν το δυνατότερο SUV της φίρμας - μέχρι την άφιξη του ακόμη πιο ακραίου, 1000 ίππων GT SUV το 2027. Στόχος της AMG είναι επιτάχυνση 0-100 km/h σε κάτω από 3,0 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα περιορισμένη στα 250 km/h.

Κρίσιμο ρόλο παίζει η νέα γενιά μπαταριών της AMG. Αντί για τις πρισματικές κυψέλες που χρησιμοποιεί η απλή GLC EQ, εδώ συναντάμε κυλινδρικά στοιχεία με υψηλότερη πυκνότητα ισχύος και καλύτερη θερμική συμπεριφορά.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η μπαταρία λειτουργεί σε 800V και εξοπλίζεται με σύστημα άμεσης ψύξης, όπου το υγρό ψύξης κυκλοφορεί γύρω από κάθε κυλινδρικό στοιχείο - μια λύση που επιτρέπει αποδόσεις-ρεκόρ χωρίς πτώση ισχύος στην πίστα.

Η AMG αναφέρει ότι αυτή η τεχνολογία είναι απαραίτητη για να υποστηρίξει τις τεράστιες απαιτήσεις του συστήματος των τριών ηλεκτροκινητήρων, ενώ επιτρέπει συνεχή φόρτιση στα 400 kW, 70 kW παραπάνω από το απλό μοντέλο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στο θέμα της οδηγικής απόδοσης, η νέα GLC θα υιοθετήσει το simulated gearshift mode, παρόμοιο με αυτό του Hyundai Ioniq 5 N, προσφέροντας τεχνητή αίσθηση αλλαγών σχέσεων - ενώ δεν θα λείπει και ένας ηχητικός προσομοιωτής τύπου V8, για όσους θέλουν λίγη «παλιάς σχολής» αύρα AMG στην ηλεκτρική εποχή.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ