
H γερμανική εταιρεία και το αιώνιο αντίπαλο δέος της BMW, έχουν παρόμοια πλάνα για την επόμενη διετία.
Όπως λοιπόν και οι Βαυαροί, έτσι και η Mercedes, έχει μπροστά τη μεγαλύτερη προϊοντική «επίθεση» στην ιστορία της, αφού σκοπεύει να φέρει περισσότερα από 40 νέα μοντέλα έως το 2027! Πράγμα που επιβεβαιώθηκε στο περιθώριο της παρουσίασης της νέας, ηλεκτρικής GLC, που πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της IAA Mobility 2025.
Για να μπορέσει να κάνει πραγματικότητα αυτό το φιλόδοξο πλάνο, η Mercedes χρειάστηκε να προχωρήσει σε τεράστια αναδιάρθρωση εργοστασίων επί ευρωπαϊκού εδάφους και να επενδύσει συνολικά πάνω από 2 δισεκατομμύρια ευρώ!
BUY NOW

Στις εγκαταστάσεις της Βρέμης θα παράγεται η GLC EQ, στο Ράστατ η ηλεκτρική CLA, στο Κέτσκεμετ της Ουγγαρίας η ηλεκτρική C-Class ενώ στο εργοστάσιο του Σιντελφίνγκεν θα αρχίσει την παραγωγή νέων ηλεκτρικών μοντέλων της Mercedes-AMG, συμπεριλαμβανομένης της έκδοσης παραγωγής του πρόσφατα αποκαλυφθέντος Concept AMG GT XX.
Τα πλάνα της Mercedes περιλαμβάνουν ακόμα το VLE, ένα αμιγώς ηλεκτρικό πολυτελές MPV βασισμένο στη νέα Van Electric αρχιτεκτονική της, που είναι σχεδιασμένο για να μεταφέρει έως και οκτώ επιβάτες, υπογραμμίζει την πρόθεση της Mercedes να καλύψει ένα ευρύ φάσμα κατηγοριών. Στη γκάμα θα προστεθεί επίσης η πολυαναμενόμενη «baby» G-Class, μια ανανεωμένη S-Class, οι επόμενες γενιές των GLA και GLB, και άλλα μοντέλα.

Παράλληλα, οι Γερμανοί θέλουν να μειώσουν δραστικά και τα κόστη παραγωγής, με στόχο το -10% για το 2027. Θα ενσωματώσουν τα οικοσυστήματα παραγωγής MO360 και MO360 Data Platform στα εργοστάσιά τους, επιτρέποντας τη δημιουργία «ψηφιακών διδύμων» των εγκαταστάσεων, όπου μελλοντικές βελτιώσεις θα μπορούν να δοκιμάζονται και να επιβεβαιώνονται πριν εφαρμοστούν στην πράξη.
Πέρα από την ψηφιοποίηση, για να πετύχει την παραπάνω μείωση, η Mercedes θα αξιοποιήσει την τεχνητή νοημοσύνη, ενώ ανακοίνωσε πως θα αυξήσει τη χρήση ανανεώσιμων πηγών ενέργειας και θα προωθήσει μεγαλύτερη αποδοτικότητα στην παραγωγή και τα logistics.