Range Rover

Mercedes-AMG: Το Concept AMG GT XX έσπασε το ρεκόρ αυτονομίας για ηλεκτρικά αυτοκίνητα

Mercedes-AMG GT XX

Το εντυπωσιακό πρωτότυπο super saloon της γερμανικής εταιρείας διένυσε τον εντυπωσιακό αριθμό των 5.481 χιλιομέτρων μέσα σε μόλις 24 ώρες!

Η Mercedes Concept AMG GT XX παρουσιάστηκε πριν από μερικές ημέρες και αποτελεί ουσιαστικά προάγγελο της νέας, 4θυρης AMG GT Coupe. Και είναι ένα μοντέλο που ήδη θέτει νέα στάνταρ, με την επίτευξη αυτού του ρεκόρ που σημειώθηκε στην πίστα δοκιμών του Nardo στην Ιταλία.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Μάλιστα, ουσιαστικά διέλυσε το προηγούμενο, καθώς ήταν στα 3.961 χιλιόμετρα, που είχε σημειώσει το XPeng P7 νωρίτερα μέσα στον μήνα, που με τη σειρά του είχε σπάσει το ρεκόρ των 3.944 χιλιομέτρων. του Xiaomi YU7 Max.

Για να πετύχει αυτό το στόχο, η Mercedes-AMG έστησε ένα οκταήμερο πρόγραμμα στη συγκεκριμένη πίστα, η οποία έχει μήκος 12.6 χιλιόμετρα. Και δεν έσπασε μόνο το προαναφερθέν ρεκόρ αλλά και αυτά των επιδόσεων αντοχής στις 12, 48, 72, 96, 120, 144 και 168 ώρες, καθώς και νέα ορόσημα απόστασης για 3.200, 8.000, 16.000, 24.000, 32.000 και 40.000 χιλιόμετρα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Μάλιστα, η GT XX κατάφερε μέσα σε 7 ημέρες, 13 ώρες, 24 λεπτά και 7.10 δευτερόλεπτα, να καλύψει τα 40.073 χιλιόμετρα που ισοδυναμούν με την περιφέρει της Γης! Ως φόρο τιμής στο γνωστό μυθιστόρημα του Ιούλιου Βερν, η προσπάθεια ονομάστηκε «Γύρος του Κόσμου σε 80 Ημέρες».

Τα παραπάνω ρεκόρ έγιναν με τη χρήση δύο αυτοκινήτων και μιας ομάδας 17 επαγγελματιών οδηγών από το αγωνιστικό πρόγραμμα GT3 της Mercedes-AMG, συμπεριλαμβανομένου του οδηγού της γερμανικής εταιρείας στη Formula 1, George Russell.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δούλευαν σε βάρδιες τριών ομάδων, με πέντε οδηγούς ανά 8ωρη βάρδια. Το τεχνικό προσωπικό, οι μηχανικοί πίστας και η ομάδα ελέγχου από τα κεντρικά της Mercedes-AMG στο Αφάλτερμπαχ της Γερμανίας ξεπέρασαν τα 100 άτομα!

Αυτά σε ό,τι έχει να κάνει με τους αριθμούς. Πως κατάφερε όμως να τους πετύχει η GT XX; Σύμφωνα με τον CEO της Mercedes-AMG, Michael Schiebe, ο πυρήνας αυτής της επιτυχίας ήταν το προηγμένο ηλεκτρικό σύστημα κίνησης του εν λόγω πρωτότυπου οχήματος. Αυτό χρησιμοποιεί δύο κινητήρες αξονικής ροής στον πίσω άξονα και έναν ακόμα στον μπροστινό, λειτουργώντας σε αρχιτεκτονική 800V και παράγοντας συνολικά 1.341 ίππους.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η στρατηγική διαχείρισης ενέργειας – και κυρίως η δυνατότητα υπερταχείας φόρτισης (850-900kW) – ήταν καθοριστική για τη διαδοχική κατάρριψη ρεκόρ, μειώνοντας δραστικά τους χρόνους φόρτισης.

Η κυλινδρική μπαταρία του GT XX, χωρητικότητας 114kWh, αναπτύχθηκε εσωτερικά με συμβολή του τμήματος παραγωγής κινητήρων Formula 1 της Mercedes-AMG, που βρίσκεται στο Μπρίξγουορτ. Χρησιμοποιεί άμεση υγρή ψύξη με 40 λίτρα ψυκτικού υγρού διατηρούμενα σε σταθερή θερμοκρασία. Η τεχνολογία ψύξης μέσω εμβάπτισης σε λάδι προσφέρει ανώτερη μεταφορά θερμότητας σε σύγκριση με συμβατικά συστήματα, διατηρώντας υψηλές ταχύτητες φόρτισης χωρίς φθορά, επιτρέποντας θεωρητικά φόρτιση 400 χιλιομέτρων σε μόλις 5 λεπτά.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αν και το πρωτότυπο GT XX θα μπορούσε να πιάσει υψηλότερες ταχύτητες, η επιλογή για μέγιστη ταχύτητα στα 299 χλμ./ώρα βασίστηκε σε αναλύσεις και προσομοιώσεις που έδειξαν ότι αυτή προσφέρει την ιδανική ισορροπία μεταξύ ταχύτητας πίστας και διαστημάτων φόρτισης.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ