Τέλος εποχής για το smart fortwo -Σταματά η παραγωγή του μετά από δυόμισι δεκαετίες

smart eq fortwo

Μετά το πέρασμα της smart στη νέα της εποχή, και λίγο πριν την έλευση του νέου B-SUV smart #1, το αυτοκίνητο που τα ξεκίνησε όλα -το smart fortwo- φτάνει στο τέλος της διαδρομής του.

Τα τελευταία αντίτυπα του smart EQ fortwo θα βγουν μέχρι το μέσον του 2024 από το εργοστάσιο του Hambach, στη Γαλλία (το οποίο ανήκει πια στην Ineow Automotive) σηματοδοτόντας το τέλος της παραγωγής του πρώτου microcar πόλης μετά από τρεις γενιές, το τέλος της διαδρομής του που είχε ξεκινήσει με ιδιαίτερη επιτυχία το 1998.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι τελευταίες αυτές εκδόσεις του ηλεκτρικού smart fortwo θα έχουν την ονομασία smart EQ fortwo Final Edition και θα πουληθούν στην Ιταλία, στη Γερμανία και στην Ισπανία. Οι εκεί αντιπρόσωποι θα δέχονται παραγγελίες μέχρι το τέλος Απριλίου του 2023. Θυμίζουμε ότι εδώ και χρόνια η μοναδική έκδοση που διατίθεται της τρίτης και τελευταίας γενιάς (που λανσαρίστηκε το 2014) του μικρού διθέσιου αυτοκινήτου, είναι η αμιγώς ηλεκτρική Ε:.

Στη Γερμανία η smart EQ fortwo Final Edition θα έχει το ειδικό έμβλημα που θα σηματοδοτεί τη συλλεκτική αυτή έκδοση στους εξωτερικούς του καθρέπτες και στον επιλογέα ταχυτήτων. Στην Ιταλία οι αντιπρόσωποι της εταιρείας θα λανσάρουν τέσσερις διαφορετικές εκδόσεις χρωματισμών, με πολύ πλούσιο εξοπλισμό (συμπεριλαμβανομένων και των ζαντών 16 ιντσών της Brabus), για τα συνολικά 350 αντίτυπα που θα έχουν στη διάθεσή τους.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στο εργοστάσιο του Hambach, το οποίο αγόρασε πριν από περίπου δύο χρόνια, η Ineos Automotive έχει ήδη ξεκινήσει την παραγωγή του πρώτου της αυτοκινήτου, του 4x4 Grenadier (που φέρνει στο προηγούμενης γενιάς Land Rover Defender). Ωστόσο, το απέκτησε με τη δέσμευση να κρατήσει όλους τους εργαζόμενους και μια γραμμή παραγωγής για το smart fortwo μέχρι το καλοκαίρι του 2024 - οπότε και αναμένεται το τέλος της παραγωγής του smart fortwo.

Θυμίζουμε ότι η ελβετική smart, που έφερε μια μικρή αστική επανάσταση το 1998, πέρασε αρχικά στα χέρια της γερμανικής Daimler AG, και τώρα ανήκει σε ποσοστό 50-50 στη Mercedes και στην κινεζική Geely. Τα δύο μεγαθήρια συνεργάστηκαν για τη μετεξέλιξη της γκάμας της smart, εγκαταλείποντας τον minicar χαρακτήρα τους και λανσάροντας το πρώτο προϊόν της κοινοπραξίας τους - το B-SUV με την ονομασία smart #1.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ