Τα hot-hatches καλά κρατούν: η Hyundai N επιβεβαίωσε ότι εξελίσσει τα νέα i20 N και i30 N, προσαρμόζοντάς τα με υβριδική τεχνολογία στη σύγχρονη τεχνολογική πραγματικότητα.
Η επιβεβαίωση από την πλευρά της κορεατικής εταιρείας ήρθε κατά τη διάρκεια της παρουσίασης του Ioniq 6 N, από τον επικεφαλής της Hyundai N, Joon Park.
Ο Park είπε ότι η ομάδα του εργάζεται ήδη πάνω σε εξηλεκτρισμένες εκδοχές των δύο μοντέλων - διαψεύδοντας παράλληλα τη διαδεδομένη φήμη ότι η Hyundai N επικεντρώνεται πλέον σε αμιγώς ηλεκτρικά σπορ αυτοκίνητα.
BUY NOW
Για την ακρίβεια, ο Park δεν έκρυψε την προσωπική του προτίμηση στα αυτοκίνητα με θερμικούς κινητήρες: «Αγαπώ τον ήχο του κινητήρα, τη μυρωδιά της βενζίνης, την εμπειρία της οδήγησης στην πίστα», είπε χαρακτηριστικά.
Τόνισε επίσης πως η Hyundai δεν θέλει να φτιάχνει πανάκριβα supercars αλλά προσιτά αυτοκίνητα επιδόσεων για το ευρύ κοινό, λέγοντας πως «πρέπει να παραμείνουμε εκεί που βασιλεύουν το GTI».

Αν και οι οικονομικές προκλήσεις για την παραγωγή μικρών σπορ μοντέλων με χαμηλό περιθώριο κέρδους είναι υπαρκτές, η δέσμευση της Hyundai στο συγκεκριμένο είδος αυτοκινήτου παραμένει.
Ο δίλιτρος τούρμπο κινητήρας του προηγούμενου i30 N είναι τέθηκε πλέον στο περιθώριο με το τέλος της παραγωγής των δύο μοντέλων το 2024, λόγω εκπομπών ρύπων, ωστόσο υπάρχει σοβαρό ενδεχόμενο οι μελλοντικές εκδόσεις Ν να βασίζονται στον πιο αποδοτικό υβριδικό κινητήρα 1.6 Smartstream, που ήδη χρησιμοποιείται στα Kona και Santa Fe.