
Το παρακλάδι επιδόσεων της κορεάτικης μάρκας θα κρατήσει τις δραστηριότητες του και σε οχήματα με θερμικούς κινητήρες.
Ήταν πίσω στο 2017 όταν η Hyundai, έχοντας αποφασίσει να δημιουργήσει ένα τμήμα αντίστοιχο του M της BMW και του R της Volkswagen, λάνσαρε το i30 R. Τέσσερα χρόνια μετά ήρθε το i20 Ν, όμως από το 2023 και μετά, οι Κορεάτες έβαλαν το παρακλάδι Ν στην πρίζα.
Πρώτα με το IONIQ 5 N ενώ σε μερικές ημέρες έρχεται το IONIQ 6 N που θα παρουσιαστεί στο Φεστιβάλ Ταχύτητας του Goodwood (10 με 13 Ιουλίου). Ωστόσο, η στροφή αυτή αποδεικνύεται πως δεν είναι μόνιμη – πράγμα που εναρμονίζεται με τη γενικότερη τάση της αγοράς, που θέλει τις αυτοκινητοβιομηχανίες να παρεκκλίνουν των πλάνων τους προς την απόλυτη ηλεκτροκίνηση.
BUY NOW

Έτσι λοιπόν, ο επικεφαλής του τμήματος N της Hyundai, Joon Park, αποκάλυψε στο περιθώριο εκδήλωσης που έλαβε χώρα στο Λονδίνο της Αγγλίας, πως μπορούμε σύντομα να περιμένουμε δύο ακόμα μοντέλα Ν αλλά όχι απαραίτητα EV!
«Το πρόβλημα που έχουμε είναι ότι υπάρχει η αντίληψη από τα μέσα ενημέρωσης και τους θαυμαστές μας ότι η Hyundai N εστιάζει μόνο στον κόσμο των EV, κάτι που δεν είναι αλήθεια», είπε ο Park.

Αυτό που είχε ενδιαφέρον, είναι πως δεν απέκλεισε και τη χρήση άλλων τεχνολογιών, αφού όπως χαρακτηριστικά ανέφερε: «…για την N η φαντασία και το θάρρος είναι οι λέξεις που πρέπει να θυμόμαστε».
Πρέπει να σημειώσουμε πως πίσω στο 2022, η Hyundai είχε παρουσιάσει ένα εντυπωσιακό ρετρό πρωτότυπο, το N Vision 74 concept, ως όχημα κίνησης με κυψέλες υδρογόνου. Πέρυσι φημολογούνταν πως θα το δούμε να μπαίνει στην παραγωγή ως EV αλλά επίσημα, η Hyundai δεν έχει μοιραστεί καμία πληροφορία σχετικά.
