Η νέα γενιά των Porsche 718 Cayman & Boxster θα έχει και εξακύλινδη υβριδική έκδοση

Αρχικά, η Porsche είχε ανακοινώσει ότι οι επόμενες Boxster και Cayman θα διατίθενται αποκλειστικά ως ηλεκτρικές. Ωστόσο, η στρατηγική άλλαξε.
Οι τελευταίες πληροφορίες από το Zuffenhausen αναφέρουν ότι οι εκδόσεις με κινητήρα εσωτερικής καύσης όχι μόνο θα συνεχίσουν να υπάρχουν, αλλά θα τοποθετηθούν πάνω από τις αμιγώς ηλεκτρικές, ως οι κορυφαίες στη γκάμα.

Μετά το τέλος παραγωγής της τρέχουσας γενιάς των 718 Cayman και Boxster τον Οκτώβριο, η εταιρεία από τη Στουτγκάρδη ετοιμάζει να τις περάσει στη νέα τους εποχή, στην οποία φαίνεται πως θα συνδυάζεται η κλασική δύναμη του εξακύλινδρου κινητήρα με υβριδική τεχνολογία.
BUY NOW
Σύμφωνα με πληροφορίες του αγγλικού περιοδικού Autocar, οι νέες 718 με θερμικό κινητήρα θα χρησιμοποιούν ένα ήπιο υβριδικό σύστημα παρόμοιο με αυτό της πρόσφατης 911 GTS, προκειμένου να μειωθούν τα κόστη εξέλιξης και να επιλυθούν ζητήματα χωροταξίας στο πίσω μέρος του αμαξώματος.

Ο νέος εξακύλινδρος boxer των 3.6 λίτρων είναι ελαφρώς μικρότερος σε μήκος από τους συμβατικούς κινητήρες της 911, κάτι που τον καθιστά ιδανικό για τοποθέτηση στο μικρότερο πλαίσιο των Boxster και Cayman. Αυτή η επιλογή σημαίνει πως ο τετρακύλινδρος turbo κινητήρας των 2.0 λίτρων φαίνεται να φτάνει στο τέλος του. Η Porsche δεν σκοπεύει να επενδύσει περαιτέρω για να τον προσαρμόσει στις αυστηρές προδιαγραφές Euro 7, κάτι που πρακτικά σημαίνει ότι οι επόμενες 718 θα διατίθενται αποκλειστικά με εξακύλινδρα μοτέρ.
Η άφιξη των νέων μοντέλων θα αργήσει λίγο, καθώς η εξέλιξη της υβριδικής τεχνολογίας και η προσαρμογή του πλαισίου απαιτούν χρόνο. Οι εκδόσεις με τον εξακύλινδρο boxer αναμένονται προς το τέλος της δεκαετίας και ενδέχεται να παρουσιαστούν ως πνευματικοί διάδοχοι των Boxster Spyder RS και Cayman GT4 RS, διατηρώντας έτσι το αμιγώς σπορ DNA της σειράς.

Όσον αφορά στο βάρος, η προσθήκη της υβριδικής τεχνολογίας δεν αναμένεται να επηρεάσει σημαντικά τις επιδόσεις. Το σύστημα T-Hybrid της 911 GTS διαθέτει μπαταρία 1,9 kWh που προσθέτει μόλις 27 κιλά, ενώ συνολικά το μοντέλο είναι μόλις 47 κιλά βαρύτερο από την προηγούμενη έκδοση χωρίς ηλεκτροκίνηση. Έτσι, οι νέες 718 αναμένεται να διατηρήσουν το εξαιρετικό ζύγισμα και τη δυναμική συμπεριφορά που χαρακτηρίζει τα μοντέλα της Porsche.
Παράλληλα, η γερμανική φίρμα συνεχίζει την εξέλιξη της αμιγώς ηλεκτρικής εκδοχής των 718, η οποία θα βασίζεται στην πλατφόρμα που εγκαινίασε η Audi με το Concept C. Όπως επιβεβαίωσε πρόσφατα ο Daniel Schuster, επικεφαλής τεχνικής εξέλιξης της Audi, το νέο ηλεκτρικό σπορ μοντέλο θα χρησιμοποιεί κοινά μηχανικά μέρη εντός του ομίλου Volkswagen. Παρόλα αυτά, ξεκαθάρισε ότι το Audi δεν θα έχει κινητήρα εσωτερικής καύσης, αφήνοντας αυτόν τον ρόλο αποκλειστικά στην Porsche.