
Η ψηφιακή αυτή Porsche 960 GT RS είναι μια άκρως εντυπωσιακή ψηφιακή δημιουργία του σχεδιαστή Ugur Sahin για το νέο supercar από το Zuffenhausen.
Η γερμανική εταιρεία δεν έχει ανοίξει ακόμα τα χαρτιά της για τον απόγονο της 918 Spyder, παρότι έχουν περάσει πάνω από δύο χρόνια από τότε που παρουσίασε το πρωτότυπο Mission X - το ηλεκτρικό της όραμα για το μέλλον των hypercars.

Έκτοτε, η Porsche παραμένει σιωπηλή σχετικά με την έκδοση παραγωγής του Mission X, και ίσως όχι τυχαία. Οι ανταγωνιστές Ferrari και McLaren δείχνουν να ποντάρουν περισσότερο σε υβριδικές λύσεις, κάτι που κάνει ένα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο λιγότερο ελκυστικό στην αγορά των hyper-premium εξωτικών αυτοκινήτων.
BUY NOW

Στη διάρκεια της αναμονής, λοιπόν, ιδιώτες σχεδιαστές παρουσιάζουν δικές τους ψηφιακές προτάσεις - και αναμφίβολα η 960 GT RS του Ολλανδού Sahin είναι μία από τις πλέον εντυπωσιακές.

Η 960 GT RS δεν είναι ένα «καθαρόαιμο» hypercar όπως η 918 Spyder, αλλά μια hyper-GT πρόταση που συνδυάζει την άνεση στις μεγάλες αποστάσεις με την ωμή δύναμη. Ένα αυτοκίνητο που δείχνει όσο εξωτικό θα περιμέναμε από τη νέα «ναυαρχίδα» της Porsche.

Στο εμπρός μέρος συναντάμε στοιχεία από την 918 Spyder, με λεπτά LED φώτα πάνω από τεράστιες εισαγωγές αέρα και μια αιχμηρή προέκταση του spoiler χαμηλά που τονίζει τον δυναμισμό.

Οι τροχοί μπορεί να μη πείθουν απόλυτα, όμως το προφίλ με τις βαθιές εισαγωγές, τα γλυπτά μαρσπιέ και τους αεραγωγούς πίσω από τους θόλους φέρνουν ένταση και χαρακτήρα στην ψηφιακή αυτή πρόταση.

Το πίσω τμήμα είναι ακόμη πιο φαντασμαγορικό. Το κάλυμμα του κινητήρα διαθέτει δεκάδες αεραγωγούς, η πίσω αεροτομή είναι ενεργή, η φωτεινή λωρίδα LED παραπέμπει στη σύγχρονη 911, ενώ ο μεγάλος διαχύτης και οι διπλές εξατμίσεις ολοκληρώνουν μια εικόνα που δύσκολα αφήνει σε αδιάφορο.

Η Porsche, πάντως, καθυστερεί επικίνδυνα στον τομέα των hypercars, όπου ο ανταγωνισμός της καλπάζει σε μια αγορά που «φλέγεται» δεδομένου ότι η ζήτηση για τα εξωτικά υπεραυτοκίνητα των εκατομμυρίων ευρώ βρίσκεται σε ιστορικά υψηλά επίπεδα.