Πέντε ηλεκτρικές Porsche μέχρι το τέλος της δεκαετίας

Porsche range

Η Porsche επιβεβαίωσε ότι μετά τις Macan EV και Cayenne EV θα έρθει και ένα μεγάλο -επταθέσιο- ηλεκτρικό SUV, και φυσικά ο εξηλεκτρισμός των 718 Cayman/Boxster.

Με τα τέσσερα αυτά αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα, μαζί φυσικά και με την τρέχουσα Cayman, η εταιρεία του Zuffenhausen φιλοδοξεί να φτάσει στο 80% το μερίδιο των ηλεκτρικών αυτοκινήτων από τις συνολικές πωλήσεις μέχρι το 2030.

Δοκιμές εξέλιξης του facelift της Porsche Cayenne (2024)
Δοκιμές εξέλιξης του facelift της Porsche Cayenne (2024)
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η Porsche παραχώρησε συνέντευξη Τύπου στη Στουγάρδη την περασμένη Δευτέρα (13/3) και στο περιθώριό της έδωσε επίσημες πληροφορίες για τα νέα ηλεκτρικά της μοντέλα. Η αρχή θα γίνει με τη Macan EV, η οποία -σύμφωνα με την εταιρεία- «βρίσκεται στην τελική ευθεία» για την πρεμιέρα της το 2024.

Porsche Macan
Porsche Macan

Μάλιστα, σε επίλεκτους δημοσιογράφους η γερμανική εταιρεία έδειξε από κοντά τα πρωτότυπα εξέλιξης του αυτοκινήτου, τα οποία διέθεταν μπαταρία 100 kW σε πλατφόρμα 800V, με δυνατότητα φόρτισης μέχρι και με 270 kW και με απόδοση ισχυρότερη των 600 ίππων.

Porsche 718 Boxster και Cayman
Porsche 718 Boxster και Cayman
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η νέα γενιά των δύο σπορ διθέσιων 718, της Cayman και της ανοιχτής της εκδοχής Boxster, θα κάνει την εμφάνισή της στο μέσον της δεκαετίας και «μεσοπρόθεσμα» θα διατίθεται και ως αμιγώς ηλεκτρική. Η 718 θα διατηρήσει τις θερμικές/υβριδικές της εκδόσεις για όσο καιρό το επιτρέπει η ευρωπαϊκή νομοθεσία.

Ένα χρόνο αργότερα, το 2026, περιμένουμε τη νέα και αμιγώς ηλεκτρική Cayenne EV, την τέταρτη γενιά του εμπορικού «υπερόπλου» του Zuffenhausen που θα συμβάλλει καίρια στον στόχο του 80% το 2030. Μαζί με τη Macan EV, φυσικά, καθώς τα δύο αυτά SUV αντιπροσωπεύουν σήμερα ποσοστό μεγαλύτερο του 50% των πωλήσεων της Porsche.

Θα ακολουθήσει, τέλος, η ηλεκτρική ναυαρχίδα της γκάμας της εταιρείας. Η Porsche ανακοίνωσε και επίσημα στη Στουτγάρδη πως «θα είναι ένα αμιγώς ηλεκτρικό SUV που θα τοποθετηθεί πάνω από την Cayenne και θα επεκτείνει τη γκάμα προς τα πάνω».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τα SUV επιδόσεων, ηλεκτρικά ή μη και κάθε μεγέθους, είναι «χρυσορυχεία» για τις premium εταιρείες διότι παρέχουν πολύ μεγάλο ποσοστό κέρδους. Στην κατηγορία έχουν μπει για τα καλά πια όλοι οι ανταγωνιστές της Porsche -Lamborghini, Ferrari, Aston Martin, Bentley- με Super-SUV που αγγίζουν τις 300 χιλιάδες ευρώ.

Porsche Taycan
Porsche Taycan

Το μεγάλο SUV της Porsche ίσως να μην συνεισφέρει και τόσο στο στόχο του 80% αμιγώς ηλεκτρικών των πωλήσεών της το 2030, τουλάχιστον όχι όσο το δίδυμο Macan-Cayenne και η Taycan που έχει σήμερα μερίδιο 10%, αλλά σίγουρα θα συνεισφέρει στην κερδοφορία της γερμανικής εταιρείας.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ