H Porsche θέλει να γίνει η βασίλισσα του Nurburgring με το hypercar Mission X

Porsche Mission X

Το πρωτότυπο Porsche Mission X, που αποκαλύφθηκε στο πλαίσιο του εορτασμού των 75 ετών της εταιρείας, συνοδεύεται από τα όνειρα του Zuffenhausen για το ταχύτερο αυτοκίνητο παραγωγής στην «πράσινη κόλαση».

Η φιλοδοξία αυτή των Γερμανών δίνει στιβαρές ενδείξεις ότι το Mission X δεν θα περιοριστεί στο ρόλο του πρωτοτύπου που αποκαλύπτει τις τεχνολογίες ηλεκτροκίνησης του μέλλοντος, αλλά ότι θα μετασχηματιστεί στο επόμενό της hypercar -φυσικά περιορισμένης- παραγωγής, μετά την 918 Spyder του 2015.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Εξάλλου, ο ανταγωνισμός στα ηλεκτρικά supercars, και ακόμη και hypercars, καλπάζει. Πέραν της εκθαμβωτικής Rimac Nevera, η Tesla σπάει διαρκώς το ρεκόρ ηλεκτρικού παραγωγής στο Nurburgring με το Model S Plaid, ενώ στο δεύτερο μισό της δεκαετίας αναμένονται οι πρώτες αμιγώς ηλεκτρικές Ferrari και Lamborghini.

Σε αυτό το πλαίσιο ανταγωνισμού, οι άνθρωποι του Zuffenhausen υποστηρίζουν ότι το hypercar αυτό θα έχει την εκπληκτική αναλογία ισχύις 1 κιλού / ίππο, και αρχιτεκτονική 900V για την τάχιστη φόρτιση που έχουμε δει μέχρι σήμερα. Αν σκεφτούμε ότι η 918 Spyder είχε βάρος 1.678 κιλά, τότε η ισχύς του Mission X παραγωγής θα είναι κατ' αντιστοιχία 1.700 ίπποι.

Διπλάσιοι, δηλαδή, από την ισχύ της 918 Spyder, που συμπλήρωσε τα 22 χιλιόμετρα της πίστας του Nurburgring σε λιγότερα από 7 λεπτά. Με την τερατώδη ισχύ που μπορεί να έχει το νέο hypercar από τους ηλεκτροκινητήρες του, τότε είναι ευνόητο ότι θα πρόκειται για την ισχυρότερη Porsche όλων των εποχών.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Πίσω στο πρωτότυπο Mission X. Η Porsche το αποκάλυψε με αφορμή τα 75ά της γενέθλια, και τις ημέρες της 100ής επετείου των 24 Ωρών του LeMans το περασμένο τριήμερο (9-11/6). Ο σχεδιασμός της είναι, μάλιστα, εμπνευσμένος από τις παλιές αγωνιστικές Porsche του LeMans, όπως δείχνουν π.χ. οι πόρτες τύπου φτερών που παραπέμπουν στην κλασσική 917.

Ένα άλλο στοιχείο που θυμίζει τα πρωτότυπα Hypercars του LeMans είναι ο γυάλινος θόλος του θαλάμου επιβατών, που περικλύεται από ανθρακονημάτινο σκελετό. Ο θάλαμος του κόκπιτ περιλαμβάνει, επίσης, ζώνες έξι σημείων για τους δύο επιβάτες, και το ταμπλό υποδοχή για ψηφιακό ή αναλογικό ρολόι - παραπέμποντας στη μυθική 959.

Το μήκος του αμαξώματος είναι απρόσμενα μικρό για hypercar, στα 4,5 μέτρα, που σημαίνει ότι η Mission X είναι 15,2 εκατοστά μικρότερη από την 918 Spyder. Είναι όμως σχεδόν 5 εκατοστά πιο πλατιά, ενώ το μεταξόνιο έχει παραμένει ακριβώς το ίδιο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η μετάβαση της Porsche στο ηλεκτρισμό, πάντως, δεν την εμπόδισε να διατηρήσει την «ψυχή» της οδηγικής φιλοσοφίας των μυθικότερων σπορ αυτοκινήτων της - η οποία είχε στον πυρήνα της την τοποθέτηση του κινητήρα στην ουρά.

Στη θέση του θερμικού μοτέρ πίσω από τα καθίσματα, ωστόσο, τώρα βρίσκεται η μεγάλη μπαταρία, στο πλαίσιο της χωροταξίας που η εταιρεία ονομάζει «e-core». Κατά συνέπεια, η συμπεριφορά του αυτοκινήτου στο δρόμο εξακολουθεί να θυμίζει κλασσική Porsche με τον κινητήρα πίσω.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

«Μέσα στον επόμενο μήνα θα αποφασίσουμε να θα κατασκευάσουμε [την έκδοση παραγωγής της Mission X]» είπε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Oliver Blume. «Δεν έχει αποφασιστεί ακόμη, υπάρχει ακόμη συγκεκριμένη δουλειά που πρέπει να γίνει, αλλά είναι καλές οι πιθανότητες», συμπλήρωσε.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ