Θα βγάλει η Porsche στην παραγωγή το ηλεκτρικό hypercar Mission X;

Porsche Mission X

Η θετική υποδοχή που επεφύλαξε το κοινό στο Mission X Concept βάζει σε πειρασμό την εταιρεία του Zuffenhausen να το βγάλει στην παραγωγή και να κυνηγήσει το ρεκόρ των ηλεκτρικών supercars στο Nurburgring.

Η γενική ιδέα είναι να λάβουμε τις αποφάσεις μας μέσα σε αυτή τη χρονιά” είπε σε πρόσφατη συνέντευξή του στην ιστοσελίδα Car Sales ο διευθύνων σύμβουλος της Porsche, Oliver Blume, επιβεβαιώνοντας ότι το πρωτότυπο άφησε εξαιρετικά θετικές εντυπώσεις στους οκτώ μήνες που μεσολάβησαν από την παρουσίασή του μέχρι σήμερα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Με το πρωτότυπο δείξαμε την τεχνολογία που θέλουμε να ενσωματώσουμε στο αυτοκίνητο, το προφίλ της απόδοσής του, και οι εντυπώσεις που λάβαμε για αυτό κατά τη διάρκεια του εορτασμού των 75 χρόνων μας ήταν υπερβολικά θετικές. Οπότε, αυτό είναι ένα μεγάλο κίνητρο για εμάς ώστε να κατασκευάσουμε το αυτοκίνητο”, συνέχισε ο Γερμανός.

Παρόλα αυτά, η Porsche δεν θέλει ακόμη να αφήσει ακόμα καμία ένδειξη για τα τεχνικά στοιχεία του ηλεκτρικού της hypercar. Οι πληροφορίες, ωστόσο, αναφέρουν ότι θέλει να πετύχει αναλογία ενός-προς-ένα κιλού ανά ίππο για ένα αυτοκίνητο που έχει θέσει στόχο να ζυγίζει 1.521 κιλά.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Με 1.521 ίππους, συνεπώς, δεν θα έχει την ισχύ του Rimac Nevera ή της Pininfarina Battista, αλλά με σχεδόν 500 κιλά χαμηλότερο βάρος μπορεί εντέλει να είναι ταχύτερο από αυτά τα δύο σύμβολα της πρώιμης εποχής των ηλεκτρικών hypercars.

Παράλληλα, η γερμανική εταιρεία θέλει να περάσει κατά πολύ τα 860 κιλά της άντωσης που παράγει στην πίστα με τελική ταχύτητα η 911 GT3 RS, καθώς και να σημειώσει το ρεκόρ αυτοκινήτου παραγωγής στο παλιό, μεγάλο βόρειο loop (Nordschleife) της πίστας του Nurburgring στην επαρχία της Βόννης. Για να το πετύχει, πρέπει να καταρρίψει το χρόνο 6 λεπτών και 35.183 δευτερολέπτων που κατέχει η Mercedes-AMG One.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αν κρίνουμε από την επιτυχία του Nevera, που έχει γίνει ήδη περιβόητο και περιζήτητο, από μια κροατική εταιρεία που πριν από λίγα χρόνια δεν υπήρχε καν, είναι προφανές ότι η Porsche μπορεί να ελπίζει σε σημαντική κερδοφορία από το Mission X, ή όποιο όνομα έχει το ηλεκτρικό της hypercar όταν βγει στην παραγωγή, όσο κι αν οι σκληροπυρηνικοί της φίρμας δεν το καλοβλέπουν ως διάδοχο της εμβληματικής 918 Spyder.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ