Η smart φτιάχνει και μεγαλύτερο ηλεκτρικό SUV, το #5

smart

Μετά το συμπαγές ηλεκτρικό B-SUV Smart #1, και έπειτα το #3 με μήκος αντίστοιχο του νέου Mini Countryman, η γερμανο-κινεζική εταιρεία ετοιμάζει και ένα ακόμη μεγαλύτερο SUV.

Το Smart #5 μαζί με το Smart #2, που θα αποτελέσει το διάδοχο του κλασσικού ForTwo, είναι τα δύο νέα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα που θα εντάξει στη γκάμα της η εταιρεία που κατέχουν από κοινού η γερμανική Daimler και η κινεζική Geely.

Smart #3
Smart #3
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η μεταμόρφωση της Smart υπό το νέο αυτό ιδιοκτησιακό καθεστώς ξεκίνησε το 2019 και άφησε στο παρελθόν τη φιλοσοφία κατασκευής μικροσκοπικών αυτοκινήτων. Ο στόχος είναι να αποτελέσει έναν premium ανταγωνιστή της Mini (αλλά και της Lexus και της Volvo) στην ηλεκτροκίνηση.

Ήδη το Smart #1 είναι με μήκος 4,27 μέτρων στα χωρικά ύδατα του νέου Volvo EX30, ενώ το Smart #3 έχει μήκος αντίστοιχο του νέου Mini Countryman (4,40 μέτρα το Smart #3, 4,433 μέτρα το Countryman). Παρόλα αυτά, η Smart εξελίσσει και ένα ακόμα μεγαλύτερο SUV, το #5, που αναμένεται να ξεπερνά τα 4,5 μέτρα, βασισμένο στην πλατφόρμα SEA της Geely.

Smart #1
Smart #1

Σύμφωνα με ισπανικά δημοσιεύματα, θα έχει πιο τετραγωνισμένη σχεδίαση, λιγότερο σπορτίφ από τα δύο μικρότερα SUV, που βασίζονται επίσης στην ίδια αρχιτεκτονική, με σκοπό να προσφέρει περισσότερη άνεση στους πίσω επιβάτες και μεγαλύτερο χώρο αποσκευών.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Μάλιστα, το μήκος θα είναι αρκετό για να παρέχει και τη δυνατότητα επταθέσιων εκδόσεων, ενώ ο μεσαίος πάγκος θα είναι συρόμενος για τη διαμόρφωση ανάλογα με τον αριθμό των επιβατών. Σημαντικό ρόλο στην ευρυχωρία φυσικά θα παίξει και το επίπεδο δάπεδο, καθώς και οι μικροί εμπρός και πίσω πρόβολοι.

Η αισθητική θα είναι αντίστοιχη των Smart #1 και #3, όπως και το σχέδιο του ταμπλό στο εσωτερικό με την κεντρική οθόνη σε πρωταγωνιστικό ρόλο. Οι αγοραστές θα έχουν στη διάθεσή τους μια ευρεία παλέτα εξατομίκευσης με συνδυασμούς χρωμάτων τόσο στο αμάξωμα όσο και στις επενδύσεις και στον κρυφό φωτισμό του εσωτερικού.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι το Smart #5 θα διατίθεται σε πισωκίνητη έκδοση 272 ίππων με έναν ηλεκτροκινητήρα και σε τετρακίνητη 428 ίππων με δύο μοτέρ. Η τελευταία θα υιοθετήσει την ονομασία Brabus, όπως και τα δύο μικρότερα αδέρφια του. Η μπαταρία ιόντων-λιθίου, τέλος, θα προσφέρει περίπου 500 χιλιόμετρα αυτονομίας (κατά WLTP).

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η πρεμιέρα του νέου Smart #5 αναμένεται να γίνει στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Πεκίνου στα τέλη Απριλίου, και έπειτα στην ευρωπαϊκή αγορά θα πρέπει να το περιμένουμε κατά το Φθινόπωρο. Με τιμές που θα είναι μεν αρκετά τσιμπημένες, αλλά δεν θα πρέπει να πλησιάζουν εκείνες των ηλεκτρικών Mercedes EQA και EQB.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ