Η Porsche Taycan πήρε πίσω το ρεκόρ του Nurburgring από το Tesla Model S Plaid

Porsche Taycan Nurburgring

Στον λυσσαλέο αγώνα δρόμου του ταχύτερου αυτοκινήτου παραγωγής του κόσμου, η Porsche διέλυσε με 18 δευτερόλεπτα το ρεκόρ της πίστας του Nordschleife, που μέχρι πρότινος κατείχε η κορυφαία έκδοση του Tesla Model S.

Η συγκεκριμένη Taycan είναι η νέα και ισχυρότερη έκδοση Turbo GT που θα τοποθετηθεί στην κορυφή της γκάμας του γερμανικού ηλεκτρικού Sedan με τη φετινή του ανανέωση. Το Turbo ακούγεται λίγο παράξενο για ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο, όμως εντέλει μάλλον είναι μια λεπτομέρεια.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η εταιρεία του Zuffenhausen μοιράστηκε τον ενθουσιασμό της για το νέο ρεκόρ που σημείωσε στο Nurburgring, αδυνατώντας να περιμένει τη στιγμή που θα αποκαλύψει την ανανεωμένη Taycan -και μαζί την έκδοση Turbo GT- για να ανακοινώσει το επίτευγμά της.

Ένα επίτευγμα που σταμάτησε το χρονόμετρο στο 7:07.55 στη θρυλική, ιστορικά πίστα του Nordschleife (Βόρειο Loop) του Nurburgring, με οδηγό τον δοκιμαστή της εταιρείας Lars Kern. Ο χρόνος αυτός βελτίωσε κατά 26 δευτερόλεπτα (!) εκείνον της προηγούμενης Taycan, κατά 18'' το προπέρσινο ρεκόρ του Model S Plaid (7:25.23), και πλησίασε στα μόλις 2.25'' το χρόνο του ηλεκτρικού hypercar Rimac Nevera (7:05.298).

Μάλιστα, ο επικεφαλής του προγράμματος Kevin Giek είπε ότι με τη βελτίωση των 26'' στη γερμανική πίστα, που «είναι μισή αιωνιότητα στο motorsport», η Taycan «είναι πλέον στην ίδια λίγκα με τα ηλεκτρικά hypercars. Και το εντυπωσιακό είναι ότι ο Lars σημείωσε ακριβώς τον ίδιο χρόνο σε πολλούς γύρους».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Με το χρόνο ττου 7:07.55, παράλληλα, η Taycan Turbo GT κατάφερε να σπάσει το ρεκόρ και αρκετών θερμικών supercars - όπως της Porsche 918 Spyder και της McLaren 720S. Προς το παρόν η Porsche δεν έχει εξηγήσει τις τεχνικές βελτιώσεις της νέας Taycan Turbo GT, που τη βοήθησαν να συνθλίψει το ρεκόρ.

Σύμφωνα με πληροφορίες, οι μηχανικοί του Zuffenhausen έχουν τροποποιήσει εκτενώς την ανάρτηση, και έχουν τοποθετήσει νέα αεροδυναμικά εξαρτήματα - όπως την καινούρια ανθρακονημάτινη πτέρυγα. Η Taycan Turbo GT διαθέτει τρεις ηλεκτροκινητήρες, που εκτοξεύουν την ισχύ της συνδυαστικά πάνω από τους 1.000 ίππους και στο πεδίο των 1.020 hp του Tesla Model S Plaid.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ανάλογη ιπποδύναμη θα αποκτήσει και η μελλοντική ηλεκτρική Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio. Η Porsche προγραμματίζει να παρουσιάσει την ανανεωμένη Taycan, συμπεριλαμβανομένης της Turbo GT, στο μέσον του προσεχούς Μαρτίου του 2024. Και μαζί με την πρεμιέρα της θα δημοσιεύσει και το Video από το incar του γύρου που έσπασε τα χρονόμετρα στο Nurburgring.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ