Porsche Cayenne: Η νέα SUV «βασίλισσα» του Nurburgring

Porsche Cayenne Performance Nurburgring

Καμουφλαρισμένη, η κορυφαία έκδοση ισχύος και επιδόσεων της Porsche Cayenne έσπασε το ρεκόρ των SUV στην μεγάλη, παλιά πίστα του Nordschleife, με χρόνο 7:38.925 λεπτών.

Η μόνη τροποποίηση του γερμανικού SUV σε σχέση με το αυτοκίνητο παραγωγής, που βρίσκεται προ των πυλών, ήταν η τοποθέτηση roll-cage και αγωνιστικών καθισμάτων για την προστασία του οδηγού Lars Kern. Ο τελευταίος πέτυχε το ρεκόρ χρόνου στις 11:31 το πρωί της περασμένης Δευτέρας (14/6), στα 20,832 χιλιόμετρα της περιβόητης «πράσινης κόλασης» του Βόρειου Loop (Noirdschleife) του Nurburgring.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η επιτροπή ειδικών της Nurburgring GmbH ήταν παρούσα για να βεβαιώσει ότι το αυτοκίνητο είχε τις τεχνικές προδιαγραφές και το βάρος παραγωγής, και στο τέλος για να επικυρώσει το ρεκόρ χρόνου που πέτυχε η Cayenne στην κατηγορία των «SUV, off-road, van και pick-up». Το αυτοκίνητο χρησιμοποιούσε, μάλιστα, και τα ελαστικά Pirelli P Zero Corsa 22 ιντσών, που θα τοποθετούνται στάνταρ στο αυτοκίνητο παραγωγής.

Η συγκεκριμένη Cayenne είναι η πιο ισχυρή από όλες τις εκδόσεις του γερμανικού πολυτελούς SUV, και κατά τη διάρκεια της εξέλιξής της η Porsche έδωσε ιδιαίτερη έμφαση στη σπορ οδική συμπεριφορά στην άσφαλτο. Έχει ως βάση την Cayenne Turbo Coupe, αλλά διαχειρίζεται με ακόμα πιο δυναμικό τρόπο τις εγκάρσιες και πλευρικές δυνάμεις κατά τη διάρκεια της αμιγούς σπορ οδήγησης.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο Lars Kern, που συμμετείχε στην εξέλιξη του αυτοκινήτου, εξήγησε: «Η υψηλή ακρίβεια του συστήματος διεύθυνσης και η σταθερότητα του πίσω άξονα μου έδωσαν αρκετή σιγουριά στον τομέα Hatzenbach της πίστας. Έκανε τις αλλαγές κατεύθυνσης με αστραπιαία ταχύτητα στις γρήγορες στροφές, όπως στη συστοιχία Hohe Acht και Eiskurve, χωρίς αστάθειες και τάσεις υποστροφής».

«Ακόμα και σε μια τόσο τεχνική διαδρομή, η Cayenne είναι γνήσιο αυτοκίνητο του οδηγού και εύκολη στο χειρισμό. Οι τροχοί συνήθως σηκώνονται από το έδαφος στα αλματάκια της Pflanzgarten I και II, αλλά πέρασα ομαλά και ήσυχα από εκεί με αυτή την Cayenne. Η ανάρτηση έχει μεγάλη διαδρομή, και το αμάξωμα μένει σταθερό και ελεγχόμενο. Ο κινητήρας κάνει πολύ μεγάλη εντύπωση, διότι αποδίδει ισχύ σε κάθε περίσταση μέσω άρτιων αλλαγών σχέσεων», κατέληξε ο 33χρονος Γερμανός οδηγός.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ