Ετοιμάζεται η ισχυρότερη Porsche Taycan, στοχεύει το Tesla Model S Plaid

Porsche Taycan 1

Η Porsche θέλει να πάρει πίσω από το αμερικανικό sport-sedan το ρεκόρ του ταχύτερου ηλεκτρικού αυτοκινήτου στο Nurburgring, και για το σκοπό αυτό εξελίσσει μια νέα έκδοση της Taycan με τρεις ηλεκτροκινητήρες.

Η εταιρεία του Zuffenhausen κατείχε το ρεκόρ της παλιάς πίστας του Nordschleife, διαχρονικού πεδίου δοκιμών της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας, με την Taycan Turbo S. Ώσπου το έσπασε η κορυφαία έκδοση του Tesla Model S, με την ονομασία Plaid και απόδοση άνω των 1.000 ίππων. Σημειώνοντας χρόνο 7 λεπτών και 33 δευτερολέπτων στο σιρκουί των 22 χιλιομέτρων.

Για να απαντήσει η Porsche προετοιμάζει μια έκδοση της ανανεωμένης Taycan με τρεις ηλεκτροκινητήρες, καθώς με τους δύο που διέθετε μέχρι τώρα δεν είναι εφικτό να φτάσει σε τετραψήφιο επίπεδο ισχύος. Επιπλέον, η προσθήκη ενός μοτέρ θα διευρύνει τις δυνατότητες απόδοσης του torque vectoring (κατανομής της ροπής ανάμεσα στους τροχούς) του άξονα όπου θα τοποθετηθεί. Έτσι, η Taycan δεν θα γίνει μόνο ισχυρότερη, αλλά και ταχύτερη στις στροφές.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Πριν από λίγους μήνες είχαμε δει ορισμένες «κατασκοπευτικές» φωτογραφίες από τις δοκιμές αυτής της κορυφαίας Taycan στο Nurburgring. Τώρα προέκυψαν και οι αντίστοιχες από τις δοκιμές του αυτοκινήτου σε χειμερινές συνθήκες, που σημαίνει ότι η εξέλιξη του αυτοκινήτου βρίσκεται σε τελικό στάδιο και η πρεμιέρα του πιθανότατα θα γίνει μέσα στο 2023.

Μαζί με τον επιπλέον ηλεκτροκινητήρα, αυτή η Taycan θα αποκτήσει και αρκετές προσθήκες στο αμάξωμα - όπως, τουλάχιστον, οι φωτογραφίες αφήνουν να εννοηθεί. Συγκεκριμένα, φαίνεται ότι θα έχει πιο δυναμική εμπρός πτέρυγα (splitter) με μεγαλύτερο αεραγωγό στον εμπρός προφυλακτήρα, για την ψύξη του επιπλέον κινητήρα και των φρένων. Επίσης, μπορεί να διακρίνει κανείς πιο δυναμική πίσω πτέρυγα και διαχύτη, για την παραγωγή της άντωσης.

Πολλοί υποστηρίζουν ότι η Porsche δεν αποκλείεται να αφαιρέσει και τα πίσω καθίσματα από αυτή την Taycan, όπως έχει κάνει στο παρελθόν σε αρκετές κορυφαίες σπορ εκδόσεις της, προκειμένου να της μειώσει το βάρος και να την κάνει ταχύτερη.

Κατά τα άλλα, πολλά από τα χαρακτηριστικά της κορυφαίας Taycan θα προέρχονται από το facelift όλης της οικογένειας του γερμανικού ηλεκτρικού τετράθυρου sportscar. Μεταξύ αυτών είναι η αναβαθμισμένη σουίτα ηλεκτρονικών συστημάτων υποβοήθησης της οδήγησης, νέα σχέδια για τις ζάντες, νέες και περισσότερες επιλογές επενδύσεων του εσωτερικού και εξοπλισμού.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Επίσης, αναμένεται να αναβαθμιστεί και το λογισμικό για τις ψηφιακές οθόνες του εσωτερικού: την κεκλιμένη οθόνη 16,8 ιντσών του πίνακα οργάνων και την κεντρική 10,9'' για τα πολυμέσα. Η κονσόλα διαθέτει και μια τρίτη οθόνη, για τη ρύθμιση του κλιματισμού, ενώ προαιρετικά μπορεί να τοποθετηθεί μία ακόμη στο ταμπλό, στην πλευρά του συνοδηγού.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ