
Μπορεί η έλευση του εν λόγω μοντέλου της γερμανικής εταιρείας να είναι ακόμα μακριά, ωστόσο όσο περνάει ο καιρός διαρρέουν λεπτομέρειες σχετικά.
Ο ορίζοντας μετενσάρκωσης του Golf σε ηλεκτρικό, αφορά στο τέλος της δεκαετίας. Συγκεκριμένα, η Volkswagen σκοπεύει να μας φέρει το ID Golf είτε το 2028, είτε το 2029, γεφυρώνοντας αυτή την απόσταση χρονικά, με την επέκταση της παραγωγής της τρέχουσας, όγδοης γενιάς του Golf, τουλάχιστον έως και το 2027.
Όσο λοιπόν το γερμανικό hatch θα έχει και θερμικούς κινητήρες, η VW δουλεύει πάνω στην ηλεκτρική εκδοχή του θρυλικού hatchback. Ενός καθοριστικού για εκείνη μοντέλου, που θα αποτελέσει κομμάτι της πλήρως ανανεωμένης οικογένειας EV της μάρκας από το Βόλφσμπουργκ, η οποία θα αρχίσει να μας συστήνεται αργότερα μέσα στο έτος, με το ID.2X.
BUY NOW

Τι ξέρουμε όμως για το ηλεκτρικό Golf; Σε ό,τι αφορά στο όνομά του, καθώς στην πορεία περιμένουμε συγχώνευση της ονοματοδοσίας των συμβατικών μοντέλων και της υπό-μάρκας ID, αναμένεται να βαφτιστεί ID.Golf. Στην ένατη γενιά του, το δημοφιλές μοντέλο αναμένεται να διατηρήσει βασικά σχεδιαστικά στοιχεία, διατηρώντας τον αισθητικό του χαρακτήρα.
Όμως θα υιοθετήσει στοιχεία που θα δούμε σε μοντέλα που περιμένουμε από τη Volkswagen στο μεσοδιάστημα; Όπως το ID.2X, το ID.2all (που μάλλον θα αποτελέσει το αντίστοιχο μέλλον του Polo) και το ID.Every1, που θα έρθει το 2027 και θα αποτελεί ένα μικρό και οικονομικό αυτοκίνητο πόλης, που ουσιαστικά θα διαδεχθεί το Up.

Σε αυτά, ο επικεφαλής σχεδιασμού της VW, Andreas Mindt, αναμένεται να δώσει μία πρώτη εικόνα του τι να περιμένουμε από το ID.Golf. Αν και όπως είπε, πρέπει να μείνει πιστό σε όσα πρεσβεύει αυτό το μοντέλο:
Το ηλεκτρικό Golf θα είναι ένα από τα πρώτα μοντέλα του Ομίλου VW που θα χρησιμοποιήσει τη νέα ηλεκτρική πλατφόρμα SSP. Αυτή θα κατασκευαστεί γύρω από τη νέα αρχιτεκτονική λογισμικού που αναπτύχθηκε από τη Rivian, η οποία θα ελέγχει το μεγαλύτερο μέρος των συστημάτων στο όχημα μέσω ενός πολύ μειωμένου αριθμού επεξεργαστών.

Το ID.Golf θα κατασκευάζεται στην έδρα της VW στη Βόλφσμπουργκ της Γερμανίας. Εκεί που ξεκίνησε η παραγωγή του πρώτου Golf, πίσω στο 1974, αλλά συνεχίζει να παράγεται μέχρι και σήμερα. Όμως εδώ θα υπάρξει μία ιδιαιτερότητα. Το Golf… Mk8.5 θα συνεχίσει να παράγεται, με θερμικούς κινητήρες, αν και η παραγωγή του θα μεταφερθεί στο Μεξικό, κάνοντας χώρο για το ηλεκτρικό του απόγονο.