
Η εταιρεία του Zuffenhausen έχει «στα σκαριά» τη φημολογούμενη Taycan Turbo GT4 RS, η οποία ξεπερνά σε επιδόσεις την κορυφαία Taycan Turbo GT - αποτελώντας στην ουσία την ηλεκτρική «μεγάλη αδελφή» της Cayman GT4 RS.
Αρχικά, οι κατασκοπευτικές φωτογραφίες που έδειχναν Taycan με έντονα αεροδυναμικά εξαρτήματα στην παλιά πίστα του Nurburgring θεωρήθηκε πως αφορούσαν ένα έξτρα πακέτο βελτίωσης του οίκου Manthey για την Turbo GT.

Ωστόσο, φαίνεται πως τα στοιχεία αυτά -όπως η τεράστια πίσω αεροτομή, οι αεραγωγοί πάνω από τους θόλους και ο επιβλητικός διαχύτης- θα ανήκουν σε ένα εργοστασιακό μοντέλο, που φέρεται ότι θα λάβει την ονομασία Taycan Turbo GT4 RS - με τη Manthey να έχει ρόλο μόνο στην εξέλιξη.
BUY NOW
Η υπάρχουσα Taycan Turbo GT αποδίδει 789 ίππους σε κανονικές συνθήκες, αλλά μπορεί να φτάσει έως και τους 1.034 hp με overboost και launch control. Για την GT4 RS δεν υπάρχουν ακόμα επίσημα νούμερα, αλλά όλα δείχνουν ότι θα είναι ισχυρότερη.

Οι πρώτες δοκιμές έγιναν με τα χέρια του εργοστασιακού οδηγού Lars Kern, που επιχείρησε να καταρρίψει το ρεκόρ γύρου ηλεκτρικής σπορ μπερλίνας στο θρυλικό Nordschleife. Παρά τις ιδανικές συνθήκες, οι δύο προσπάθειες δεν στέφθηκαν με επιτυχία. Στην πρώτη, το αυτοκίνητο υπέστη ζημιές στο δάπεδο με αποτέλεσμα να αποκολληθεί ο διαχύτης, ενώ στη δεύτερη -με μια μωβ Taycan- η ισορροπία δεν ήταν η επιθυμητή, με αποτέλεσμα ο χρόνος να μην είναι ανταγωνιστικός.

Μοιάζει σαφές ότι η Porsche θέλει με την Taycan Turbo GT4 RS να σπάσει το ρεκόρ της γερμανικής πίστας και να ανακτήσει τον τίτλο. Ο πήχης είναι ήδη πολύ ψηλά, και τον έχει θέσει εκεί το κινεζικό Xiaomi SU7 Ultra, που αποδίδει 1.547 ίππους, με χρόνο 7:04.957.