
Το ισχυρότερο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο παραγωγής της εταιρείας του Zuffenhausen έσπασε δύο ακόμα ρεκόρ γύρου: Στο αυτοκινητοδρόμιο Road Atlanta των ΗΠΑ και στο σιρκουί της Yas Marina του Άμπου Ντάμπι.
Στο Road Atlanta ο Patrick Long, πρεσβευτής της Porsche στις ΗΠΑ και βετεράνος οδηγός αγώνων, ολοκλήρωσε τον γύρο των 4,088 χιλιομέτρων σε μόλις 1:27.1 λεπτά, καταρρίπτοντας το προηγούμενο ρεκόρ της Taycan Turbo S (1:33.8) κατά πάνω από έξι δευτερόλεπτα.

Μάλιστα, το ρεκόρ σημειώθηκε υπό ασταθείς καιρικές συνθήκες, με θερμοκρασία αέρα στους 24°C και την άσφαλτο ακόμη ελαφρώς βρεγμένη. «Περίμενα το τιμόνι ακριβές, αλλά ο τρόπος με τον οποίο το σύστημα Porsche Active Ride απορροφούσε τις κινήσεις του αμαξώματος με εξέπληξε», ανέφερε ο Long μετά τον γύρο του.
BUY NOW

Αντίθετα στη Yas Marina ο Ramez Azzam, οδηγός GT και εκπαιδευτής αγώνων στα ΗΑΕ, πραγματοποίησε το ρεκόρ κατά τη διάρκεια της νύχτας - λόγω των υψηλών θερμοκρασιών. Με χρόνο 2:07.2 λεπτά στην πίστα των 5,281 χιλιομέτρων της Formula 1, η Taycan Turbo GT ήταν μόλις 1.1 δευτερόλεπτα πιο αργή από το ρεκόρ γύρου των αυτοκινήτων GT. Το επίτευγμα αναγνωρίστηκε επίσημα από την Emirates Motorsport Organization (EMSO) ως ο ταχύτερος γύρος ηλεκτρικού μοντέλου παραγωγής στην πίστα Yas Marina.

Τα δύο νέα ρεκόρ έρχονται να προστεθούν στη λίστα των επιτυχιών της Taycan Turbo GT. Τον Φεβρουάριο του 2025 ο Felipe Nasr, πρωταθλητής IMSA και νικητής των 24 Ωρών της Daytona, σημείωσε ρεκόρ γύρου στην πίστα Interlagos του Σάο Πάολο με χρόνο 1:42.1 λεπτά.
Νωρίτερα, τον Οκτώβριο του 2024, ο Lars Kern έκανε χρόνο 2:11.2 λεπτά στην πίστα F1 της Σαγκάης, στην Κίνα, καταγράφοντας τον πρώτο επίσημο γύρο-ρεκόρ εκεί με ηλεκτρικό αυτοκίνητο.

Την Άνοιξη του 2024, ο Kern είχε επίσης εντυπωσιάσει στη Laguna Seca των ΗΠΑ με χρόνο 1:27.8 λεπτά, ενώ είχε προηγηθεί ένας θρυλικός γύρος στο Nurburgring (Nordschleife) με μια έκδοση προ-παραγωγής της Taycan Turbo GT: 7:07.5 λεπτά, χρόνος κατά 26 δευτερόλεπτα ταχύτερος από την προηγούμενη επίδοσή του με την Taycan Turbo S τον Αύγουστο του 2022.

Η Porsche τοποθετεί την Taycan Turbo GT -και την έκδοση Weissach Package- στην κορυφή της ηλεκτρικής της γκάμας. Με ισχύ που ξεπερνά τους 1.100 ίππους, το γερμανικό ηλεκτρικό supercar διαθέτει και το σύστημα Attack Mode που αυξάνει προσωρινά την ισχύ κατά 120 kW για έως και 10 δευτερόλεπτα, σε στιλ Formula E. Όλα αυτά οπτικοποιούνται μέσω αντίστροφης μέτρησης και εντυπωσιακών animations στο ψηφιακό ταμπλό.

Η Porsche μείωσε το βάρος του μοντέλου έως και 75 κιλά σε σχέση με την Turbo S, χάρη σε συνθετικά μέρη από ανθρακονήματα, ενώ στην έκδοση Weissach έχει αφαιρεθεί το πίσω κάθισμα για βελτίωση της αναλογίας ισχύος/βάρους. Και οι δύο εκδόσεις εξοπλίζονται στάνταρ με την ανάρτηση Porsche Active Ride, ειδικά ρυθμισμένη για GT χρήση.