Το Xiaomi SU7 Ultra έσπασε τα χρονόμετρα στο Nurburgring (Video)

Xiaomi SU7 ultra

Μετά το εκπληκτικό ρεκόρ του αγωνιστικού πρωτοτύπου SU7 Ultra πέρσι στη γερμανική πίστα, η Xiaomi επέστρεψε στην «πράσινη κόλαση» για να σημειώσει έναν εκπληκτικό χρόνο και με την έκδοση παραγωγής του ηλεκτρικού της hypercar.

Το Xiaomi SU7 Ultra, η ακραία σπορ έκδοση του πρώτου αυτοκινήτου του κινεζικού κολοσσού, αποδίδει 1.527 ίππους μέσω τριών ηλεκτροκινητήρων και μπορεί επιταχύνει στα 0-100 km/h σε μόλις 1,98 δευτερόλεπτα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Με μήκος 5,113 μέτρα, είναι μεγαλύτερο από την Porsche Taycan, αλλά είναι και βαρύτερο με τα 2.360 κιλά του. Το μοντέλο κυκλοφόρησε στην Κίνα στα τέλη Φεβρουαρίου, με βασική τιμή που ξεκινά από 529.900 γιουάν (περίπου 72.000 ευρώ).

Πέρυσι τον Οκτώβριο, ένα αγωνιστικό πρωτότυπο του SU7 Ultra σημείωσε στην πίστα του Nurburgring τον εκπληκτικό χρόνο των 6 λεπτών και 46,8 δευτερολέπτων. Τότε η Xiaomi υποσχέθηκε ότι θα επέστρεφε στην «Πράσινη Κόλαση» για να επαναλάβει τον γρήγορο γύρο με ένα αυτοκίνητο παραγωγής.

Όπως ήταν αναμενόμενο, το SU7 Ultra -που είναι διαθέσιμο για αγορά στην Κίνα- δεν έφτασε την απόδοση του πρωτοτύπου. Ωστόσο, ο χρόνος των 7 λεπτών και 4,95 δευτερολέπτων (στο μεγάλο βόρειο loop Nordschleife των 20,8 χιλιομέτρων) αποτελεί ένα αξιοσημείωτο επίτευγμα για ένα ηλεκτρικό sedan παραγωγής.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αυτός ο χρόνος καθιστά το ηλεκτρικό hypercar της Xiaomi ταχύτερο από την Porsche Taycan Turbo GT, η οποία ολοκλήρωσε τη δοκιμασία στην απαιτητική γερμανική πίστα σε 7 λεπτά και 7,55 δευτερόλεπτα.

Επιπλέον, το Xiaomi SU7 Ultra ήταν ταχύτερο από τη Rimac Nevera, εκθρονίζοντας ουσιαστικά το κροατικό ηλεκτρικό hypercar από την κορυφή της λίστας των ηλεκτρικών οχημάτων παραγωγής στο Nurburgring. Η Nevera είχε ολοκληρώσει τον γύρο σε 7 λεπτά και 5,29 δευτερόλεπτα.

Από τα in-car πλάνα που δημοσίευσε η Xiaomi, το SU7 Ultra άγγιξε ταχύτητα 346 km/h (που επιβεβαιώθηκε από το GPS), γεγονός που το καθιστά το ταχύτερο sedan παραγωγής όλων των εποχών, είτε με κινητήρα βενζίνης είτε ηλεκτρικό. Ο τίτλος αυτός ανήκε προηγουμένως στη Maserati Ghibli 334 Ultima, με τελική ταχύτητα 334 km/h.

Xiaomi SU7 ultra

Αξίζει να σημειωθεί ότι το SU7 Ultra που πέτυχε αυτό το χρόνο στο Nurburgring δεν ήταν η βασική έκδοση παραγωγής, καθώς η Xiaomi το εξόπλισε με το προαιρετικό πακέτο πίστας που είναι διαθέσιμο στους πελάτες. Αυτό δεν το αποκλείει από το να θεωρείται μοντέλο παραγωγής.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το απόλυτο ρεκόρ για το ταχύτερο όχημα παραγωγής το Nurburgring, θυμίζουμε, κατέχει ακόμα η Mercedes-AMG One. Το γερμανικό hypercar, με τη μονάδα ισχύος της F1, ολοκλήρωσε τον γύρο σε 6 λεπτά και 29 δευτερόλεπτα πέρυσι. Όσον αφορά το απόλυτο ρεκόρ, αυτό ανήκει στην Porsche 919 Hybrid Evo, ένα όχημα αποκλειστικά για πίστα, με έναν εκπληκτικό χρόνο γύρου 5 λεπτών και 19,55 δευτερολέπτων.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ