Η Lexus ετοιμάζει το νέο της supercar

Lexus Electrified

Ο διάδοχος του κορυφαίου sportscar LFA της Lexus θα είναι αμιγώς ηλεκτρικός - και το εντυπωσιακό πρωτότυπο Electrified Sport που οι Ιάπωνες εμφάνισαν στη φετινό Goodwood θα αποτελέσει τη βάση του.

Ο πρόεδρος του ομίλου Toyota, Akio Toyoda, επιβεβαίωσε ότι το νέο σπορ αυτοκίνητο της Lexus θα είναι αμιγώς ηλεκτρικό κατά την παρουσίαση στο τέλος του 2021 των πλάνων της ιαπωνικής εταιρείας για τον μελλοντικό εξηλεκτρισμό της - μαζί με 15 ηλεκτρικά πρωτότυπα και παραγωγής.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Εν συνεχεία, τον Ιούνιο που πέρασε εμφάνισε στο Φεστιβάλ Ταχύτητας του Goodwood, στη Βρετανία, το πρωτότυπο Electrified Sport, στο οποίο αναμένεται να βασιστεί ο διάδοχος του LFA. Οι πρώτες πληροφορίες, ανεπίσημες, κάνουν λόγο για αυτονομία περίπου 700 χιλιομέτρων και επιτάχυνση 0-100 km/h σε περίπου 2.0 δευτερόλεπτα.

Μια άλλη εντυπωσιακή πληροφορία είναι ότι το ιαπωνικό ηλεκτρικό supercar ενδέχεται να έχει «πλασματικό» κιβώτιο ταχυτήτων, για να προσομοιώνει την αίσθηση οδήγησης ενός παλιού κλασσικού θερμικού σπορ αυτοκινήτου. Πιο συγκεκριμένα, η αίσθηση αυτή θα επιτυγχάνεται μέσω ενός ειδικού λογισμικού που θα περιορίζει και θα απελευθερώνει τεχνητά την ισχύ του ηλεκτροκινητήρα.

Ο πρόεδρος της Lexus, Koji Sato, επιβεβαίωσε ότι το λογισμικό αυτό βρίσκεται ακόμα σε πειραματικό στάδιο, αλλά δεν ξεκαθάρισε πότε πρόκεται να παρουσιαστεί ο ηλεκτρικός διάδοχος της LFA. Ο Ιάπωνας πληφορόρησε, επίσης, ότι το νέο supercar θα έχει ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα διεύθυνσης, αλλά και Torque Vectoring για την κατανομή της ροπής στις στροφές.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο Sato συμπλήρωσε ότι το αμάξωμα θα έχει τμήματα από ανθρακονήματα «όπου αυτά χρειάζονται», και ότι η μπαταρία δεν θα είναι απαραιτήτως τοποθετημένη κάτω από το δάπεδο. Δεδομένου ότι η εταιρεία κατασκευάζει μόνη τις μπαταρίες της, έχει την πολυτέλεια να τις σχεδιάζει κατά το δοκούν για κάθε διαφορετικό της αυτοκίνητο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τέλος, ο Ιάπωνας άφησε να εννοηθεί ότι η μπαταρία της νέας LFA δεν θα είναι στέρεου τύπου, καθώς παραδέχθηκε ότι αυτή η τεχνολογία -που θα μειώσει το βάρος και το χρόνο φόρτισης και θα αυξήσει την αυτονομία της μπαταρίας- δεν έχει ακόμη εξελιχθεί σύμφωνα με τις προσδοκίες.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ