208

Renault - Θέλει νέο ρεκόρ στο Nurburgring με το R5 Turbo 3E

Renault 5 Turbo 3E

Η γαλλική εταιρεία φαίνεται να ετοιμάζει τη δυναμική της επιστροφή στην πίστα του Nordschleife, αυτή τη φορά με το φουτουριστικό ηλεκτρικό Renault 5 Turbo 3E.

Το παρελθόν της Renault στην “πράσινη κόλαση” -στην "αυλή" των γερμανικών αυτοκινητοβιομηχανιών- είναι ένδοξο, γραμμένο κυρίως με το Megane RS. Περιλαμβάνει πολυάριθμα ρεκόρ στην κατηγορία των hot-hatches. Και τώρα ετοιμάζει το επόμενο κεφάλαιο της Ιστορίας, με το R5 Turbo 3E, στο πλαίσιο της επίσημης κυκλοφορίας του το δεύτερο εξάμηνο του 2027.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Πρόκειται για μια εντελώς διαφορετική κατασκευή από το νέο Renault 5 E-Tech, στο οποίο βασίζεται. Το R5 Turbo 3E ένα διθέσιο με κίνηση στους πίσω τροχούς, κατασκευασμένο πάνω σε πλαίσιο από αλουμίνιο και ανθρακονήματα, με δύο ηλεκτροκινητήρες ενσωματωμένους στους τροχούς, που αποδίδουν συνολικά 555 ίππους. Αυτά για συνολικό βάρος 1.450 κιλών, με εντυπωσιακή κατανομή του χαμηλά.

Η τιμή του αγγίζει τα 155.000 ευρώ, με επιδόσεις αντίστοιχες ενός supercar: 0-100 km/h σε λιγότερο από 3,5 δευτερόλεπτα, και κάλυψη του πρώτου χιλιομέτρου από στάση σε λιγότερα από 20 δευτερόλεπτα.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Renault, Fabrice Cambolive, αποκάλυψε πως το γαλλικό hot-hatch έχει τη δυνατότητα να ολοκληρώσει δύο γύρους στη Nordschleife των 22 χιλιομέτρων με πλήρη ισχύ - αποδεικνύοντας ότι δεν είναι μόνο γρήγορο στην ευθεία αλλά και ικανό να διαχειριστεί ακόμα και αγωνιστικές συνθήκες με το απόθεμα και τη διαχείριση της ενέργειάς του.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

«Όταν έρθει η ώρα, θα υπάρξει σχετική ανακοίνωση» αναφέρει η Renault, επιβεβαιώνοντας ότι εξετάζει σοβαρά -αν δεν έχει αποφασίσει ήδη- την επιστροφή της στο Nurburgring για να σπάσει τα χρονόμετρα στην κατηγορία των ηλεκτρικών hot-hatches.

Αυτή τη στιγμή το ρεκόρ γύρου για ηλεκτρικό αυτοκίνητο στο Nurburgring ανήκει στο Xiaomi SU7 Ultra με χρόνο 7:04.957, μπροστά από την Porsche Taycan Turbo GT (7:07.55). Αυτά είναι δύο μοντέλα που αποδίδουν πάνω από 1.000 ίππους, αλλά έχουν βάρος άνω των δύο τόνων.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στην κατηγορία των συμπαγών αυτοκινήτων, ανεξαρτήτως κινητήρα, στην κορυφή βρίσκεται η BMW M2 CS των 530 ίππων με χρόνο 7:25.534. Εφόσον το Renault 5 Turbo 3E καταφέρει να κινηθεί κάτω από τα 7 λεπτά και 30 δευτερόλεπτα, τότε θα μιλάμε για ένα νέο σημείο αναφοράς στην κατηγορία.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ