Αυτό είναι το πρώτο αυτοκίνητο πόλης της Aston Martin

Aston Martin Frazer-Tickford Metro 1982

Τρεις δεκαετίες πριν την εμφάνιση του Cygnet, η Aston Martin είχε υπογράψει το πρώτο της συμπαγές αυτοκίνητο πόλης, το Aston Martin Frazer-Tickford Metro του 1982 - και τώρα ένα από τα μόλις 26 αντίτυπά του βγαίνει σε δημοπρασία.

Το Frazer-Tickford Metro του 1982 ήταν ένα τρίθυρο, σπορ και πολυτελές hatchback που η Aston Martin δημιούργησε σε συνεργασία με τη British Leyland, και κατασκευάστηκε από την Tickford. Όπως εύκολα γίνεται κατανοητό η βάση του ήταν το κλασσικό Metro, αλλά η Aston Martin προσέθεσε μια σειρά από πολυτελή στοιχεία στο εσωτερικό - όπως επενδύσεις δέρματος και Alcantara.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Κι ακόμη, έκανε διαθέσιμο σε ένα μικρό αυτοκίνητο πόλης υπερπολυτελή για την εποχή εξοπλισμό, που περιλάμβανε ηλιοφορή, stereo ηχοσύστημα, ηλεκτρονικά χειριστήρια, και ακόμη και σύστημα cruise control. Στο εσωτερικό προσέθεσε επίσης μια σειρά από δυναμικά στοιχεία, και φυσικά κάτω από το καπό τοποθέτησε έναν κινητήρα 1,3 λίτρου, τροποποιημένο από την Aston Martin να φτάνει τους 80 ίππους.

Από τα 26 αντίτυπα του Aston Martin Frazer-Tickford Metro μόνο 3 ήταν αριστεροτίμονα. Ένα από αυτά απέκτησε ο επίσημος φωτογράφος της Ferrari τη δεκαετία του '80, Wendal McBride, με καφέ χρωματισμό Cairngorm Brown του αμαξώματος και μπεζ εσωτερικό.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τώρα, το αντίτυπο αυτό τίθεται σε δημοπρασία από τον οίκο H&H Classics. Το κοντέρ του δείχνει μόλις 15.000 χιλιόμετρα, και η τιμή πώλησής του αναμένεται να ξεπεράσει τα 50 χιλιάδες δολάρια.

Τρεις δεκαετίες αργότερα, η Aston Martin θα έβγαζε στην αγορά ένα άλλο αυτοκίνητο πόλης, το Cygnet - που βασιζόταν βαρέως στο Toyota IQ και είχε από την εταιρεία το χαρακτηρισμό μιας «πολυτελούς λύσης στην αστική κινητικότητα». Ήταν σαν τη μύγα μέσα στο γάλα, μπροστά στα μεγάλα και πανίσχυρα GT της εταιρείας, και η εμπορική του πορεία δεν ήταν στρωμένη με ροδοπέταλα.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ