Volkswagen T-Roc: Τα πάντα για τη νέα γενιά του συμπαγούς SUV

Volkswagen T-Roc

Η εταιρεία του Wolfsburg προχωρά ταχύρρθμα την εξέλιξη της δεύτερης γενιάς του άκρως επιτυχημένου T-Roc, και σας μεταφέρουμε όλες τις πληροφορίες που υπάρχουν μέχρι στιγμής για αυτήν.

Το νέο Volkswagen T-Roc αναμένεται σε περίπου έναν χρόνο, το καλοκαίρι του 2025, με στόχο από τη γερμανική εταιρεία να συνεχίσει την εξαίρετη εμπορική πορεία της τρέχουσας γενιάς του. Αυτή έχει πετύχει περισσότερες από 1 εκατομμύριο πωλήσεις από το 2017, με αποκορύφωμα το 2023 που σημείωσε συνολικά 204.610 ταξινομήσεις στην Ευρώπη.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Έτσι, το πλέον ευπώλητο αυτοκίνητο της VW στην ήπειρό μας πρέπει να περάσει στην επόμενη γενιά του, με προσεγμένες σχεδιαστικές αλλαγές που δεν θα το απομακρύνουν πολύ από τον προκάτοχό του - καθώς και με τη χρήση της τελευταίας τεχνολογίας στα μηχανικά του σύνολα και σε όλα τα ηλεκτρονικά του συστήματα ασφάλειας και πολυμέσων.

Το νέο T-Roc θα κρατήσει την ελαφρώς σπορτίφ σιλουέτα του προκατόχου του, αλλά με πιο ήπιες και εκλεπτυσμένες γραμμές ανάλογες του νέου Tiguan. Το ρύγχος θα φέρει τις μεγαλύτερες αλλαγές, με πιο επίπεδο καπό και λιγότερο αιχμηρά φωτιστικά σώματα. Τα τελευταία θα ενώνονται από μια λεπτή λωρίδα, που θα πάρει τη θέση της μεγάλης γρίλιας του σημερινού μοντέλου.

Παράλληλα, θα αλλάξει και η “φωτεινή υπογραφή” των εμπρός LED, και το ρύγχος θα έχει μεγαλύτερους αεραγωγούς στον προφυλακτήρα για καλύτερη ψύξη των μηχανικών μερών. Όσο για το αμάξωμά του, οι πληροφορίες κάνουν λόγο για αύξηση του μήκους κατά μερικά εκατοστά, φτάνοντας πλέον τα 4,30 μέτρα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Βασισμένη στην πλατφόρμα MQB Evo, η δεύτερη γενιά του T-Roc θα υιοθετήσει τα νέα υβριδικά μηχανικά σύνολα του Wolfsburg, με MHEV και HEV. Θα χρησιμοποιηθεί, συγκεκριμένα, η ήπια υβριδική τεχνολογία των 48V με τον τετρακύλινδρο κινητήρα 1.5 eTSI των 150 ίππων που κινεί και το νέο Passat. Θυμίζουμε ότι το νέο T-Roc θα είναι το τελευταίο VW με θερμικούς κινητήρες.

Παράλληλα, το γερμανικό SUV θα έχει εκδόσεις με την τετρακίνηση 4Motion, και θα συνοδεύεται από το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG. Το εσωτερικό του θα γίνει πιο ψηφιακό και “συνδεδεμένο”, με μεγαλύτερες ψηφιακές οθόνες για τον πίνακα οργάνων και τα πολυμέσα.

Η δεύτερη, όπως στα νέα Tiguan και Passat, θα έχει μέγεθος 15,6 ιντσών στο κέντρο του ταμπλό. Η πρώτη θα εγκαταλείψει την λογική του Virtual Cockpit και θα είναι μια οριζόντια οθόνη τοποθετημένη πίσω από το τιμόνι, στο στιλ των ηλεκτρικών της οικογένειας ID.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Περισσότερες -καθώς και επίσημες- πληροφορίες για το νέο Volkswagen T-Roc, που είναι αρκετά δημοφιλές και στη χώρα μας, θα αρχίσουν να προκύπτουν από τη νέα χρονιά, όσο θα προσεγγίζουμε το λανσάρισμά του στο επόμενο καλοκαίρι.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ