Volkswagen ID.9: Η ηλεκτρική μετενσάρκωση του Phaeton

Volkswagen ID Space Vizzion

Η εταιρεία του Wolfsburg φέρεται να ετοιμάζει το νέο -και μεγαλύτερο- μέλος της οικογένειας ID, ένα σπορτίφ και πολυτελές Crossover με το οποίο θέλει να ανταγωνιστεί το Tesla Model X.

Το αυτοκίνητο αυτό, που θα αποκτήσει την ονομασία Volkswagen ID.9, προορίζεται να αναλάβει το ρόλο την ναυαρχίδας της ηλεκτρικής οικογένειας της εταιρείας το 2027 - έναν ρόλο που είχε το Phaeton πριν την εξαφάνισή του από την αγορά πριν από χρόνια. Ωστόσο, δεν πρόκειται να αναβιώσει αυτό το όνομα της ελληνικής μυθολογίας.

Κεντρική φωτό & πάνω: Το πρωτότυπο station wagon Volkswagen ID Space Vizzion
Κεντρική φωτό & πάνω: Το πρωτότυπο station wagon Volkswagen ID Space Vizzion
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Προκειμένου να ανταγωνιστεί το Tesla Model X, το γερμανικό πολυτελές ηλεκτρικό θα πάρει τη μορφή Crossover –αντί για καθαρά SUV- αλλά με αρκετά σπορ στοιχεία, όπως η κεκλιμένη πίσω κολόνα που θα του προσδίδει Coupe σιλουέτα.

Το μήκος του θα ξεπερνά τα 5,0 μέτρα, και δεν αποκλείεται να υιοθετήσει τεχνολογίες που ήδη εξελίσσει η Audi για το Q8 e-tron και η Porsche για την αμιγώς ηλεκτρική Cayenne. Όμως, η αρχιτεκτονική στην οποία θα βασίζεται θα είναι η γνωστή ΜΕΒ, αν και στην εξελιγμένη της εκδοχή MEB Plus, καθώς η νέα πλατφόρμα SSP που εξελίσσεται με το πρόγραμμα Trinity δεν θα είναι έτοιμη πριν από το 2028.

Το Volkswagen Phaeton του 2009
Το Volkswagen Phaeton του 2009

Η MEB Plus θα είναι έτοιμη το 2026 και το ID.9 θα είναι το τελευταίο Volkswagen που θα βασιστεί σε αυτήν. Σύμφωνα με τις μέχρι στιγμής –ανεπίσημες πληροφορίες, η πλατφόρμα αυτή θα του προσφέρει περισσότερα από 800 χιλιόμετρα αυτονομίας και θα «συνεργάζεται» ακόμη καλύτερα με τους νέους ηλεκτροκινητήρες της εταιρείας, όπως τον AP 550 που έκανε το ντεμπούτο του στο ID.7.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το ID.9 θα διαθέτει δύο ηλεκτροκινητήρες σε όλες του τις εκδόσεις, που θα το καθιστούν αποκλειστικά τετρακίνητο. Δεν θα αποδίδουν λιγότερους από 300 ίππους, αν και θα προσφέρεται η δυνατότητα απενεργοποίησης του εμπρός κινητήρα ώστε να μειώνεται η κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας όταν δεν απαιτείται. Η μπαταρία φημολογείται ότι θα φτάνει τις 120 kWh, για να προσφέρει περισσότερα από 800 χιλιόμετρα αυτονομίας.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ