Volkswagen Golf: Πολύ σκληρό για να πεθάνει. Πώς θα είναι η νέα γενιά του

Volkswagen Golf GTI 2021

Σε αντίθεση με τα σενάρια που ήθελαν την 8η γενιά του VW Golf να είναι και η τελευταία, επίσημα χείλη επιβεβαιώνουν τη συνέχεια του δημοφιλούς μικρομεσαίου.

Ως ένα απο τα best seller αυτοκίνητα όλων των εποχών, αλλά και ένα από τα σημαντικότερα μοντέλα στη γκάμα της γερμανικής εταιρείας, το Volkswagen Golf... αρνείται να παραδώσει τα όπλα και θα συνεχίσει να δίνει το «παρών» με την επόμενη και ένατη κατά σειρά γενιά του.

Η είδηση για το μοντέλο που θα διαδεχθεί το υπάρχον Golf στη γκάμα της VW έρχεται από την κορυφή της γερμανικής εταιρείας και συγκεκριμένα από τον διευθύνοντα σύμβουλο του τμήματος των επιβατικών της μάρκας Thomas Schafer.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Βέβαια ο δρόμος για την υπάρχουσα γενιά του δημοφιλούς μικρομεσαίου της Volkswagen είναι ακόμη μακρύς αφού υπολογίζεται ότι θα αποσυρθεί από την αγορά κάποια στιγμή μεταξύ 2027 και 2028.

Ο Schafer επιβεβαίωσε τη συνέχιση του Golf σε δηλώσεις που παραχώρησε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου που πραγματοποιείται αυτές τις ημέρες στο Los Angeles των Ηνωμένων Πολιτειών. Πρόσθεσε παράλληλα ότι θα ήταν τρελό να αφήσει η γερμανική εταιρεία δύο εμβληματικά brand names της (σ.σ. περιέλαβε και το GTI) να «πεθάνουν», όπως είπε χαρακτηριστικά.

Από τις δηλώσεις του Γερμανού που είχαν ενδιαφέρον ήταν και εκείνη που άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο το επόμενο Golf να αποτελεί μέλος της γκάμας ID και να ονομάζεται ID Golf, κάτι που σημαίνει ότι θα είναι αμιγώς ηλεκτρικό. Η πολιτική πάντως για τα μοντέλα της γκάμας ID να φέρουν και ονόματα, εκτός από αριθμούς, εφαρμόζεται ήδη με το ID Buzz να αποτελεί το παράδειγμα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο ισχυρός άνδρας της γερμανικής εταιρείας ξεκαθάρισε επίσης ότι η νέα γενιά του Golf δεν θα αντικαταστήσει το ID.3, καθώς τα δύο μοντέλα, αν και ανήκουν στη μικρομεσαία κατηγορία, δεν έχουν ακριβώς την ίδια τοποθέτηση στη γκάμα της Volkswagen.

Ο Schafer θεωρεί το ID.3 ως ένα μοντέλο που τοποθετείται λίγο πάνω από το Golf, ενώ από τις δηλώσεις του φαίνεται ότι δεν θεωρεί ότι θα υπάρξει «κανιβαλισμός» στις πωλήσεις του ενός ή του άλλου μοντέλου, όταν με το καλό παρουσιαστεί η επόμενη γενιά Golf.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ