Η Toyota GR Corοlla των 300 ίππων επιστρέφει ακόμα πιο καυτή -Όλες οι αναβαθμίσεις

Toyota GR Corolla 2026 2

Η Toyota Gazoo Racing παρουσίασε τις αλλαγές που θα φέρει η αναβαθμισμένη GR Corolla, ανακοινώνοντας παράλληλα ότι άνοιξαν οι παραγγελίες στους εξουσιοδοτημένους εμπόρους Toyota στην Ιαπωνία.

Η αναβαθμισμένη GR Corolla διαθέτει βελτιωμένο πλαίσιο, ενώ προστέθηκε και μία επιπλέον εισαγωγή αέρα για αποτελεσματικότερη ψύξη του κινητήρα σε υψηλό φορτίο (χρήση πίστας). Επίσης σημαντικές είναι οι αναβαθμίσεις τόσο στο ηχοσύστημα του μοντέλου, όσο και στην ηχομόνωση της καμπίνας του.

Η πρώτη από τις αναβαθμίσεις αφορά στην ενίσχυση του πλαισίου, καθώς επεκτάθηκαν κατά μήκος του τα σημεία συγκόλλησης, σε σύγκριση με την τρέχουσα έκδοση GR Corolla RZ.

Toyota GR Corolla 2026 3
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η ενίσχυση του πλαισίου αφορά στο εμπρός μέρος του αμαξώματος και γύρω από τους θόλους των πίσω τροχών, ενώ παράλληλα δεν αυξήθηκε σημαντικά το βάρος του. Η Toyota τονίζει τη σημασία της ενίσχυσης του πλαισίου, ειδικά για πίστες του εξωτερικού, όπου το αμάξωμα δέχεται μεγαλύτερες δυνάμεις.

Επιπλέον, για τη βελτίωση της ψύξης του κινητήρα, ειδικά όταν αυτός δέχεται υψηλό φορτίο για παρατεταμένη διάρκεια, προστέθηκε μία νέα εισαγωγή αέρα. Κατ’ αυτόν τον τρόπο, ο κινητήρας G16E-GTS μπορεί να αποδώσει στο μέγιστο των δυνατοτήτων του, διατηρώντας σταθερή τη θερμοκρασία του.

Toyota GR Corolla 2026 4

Επίσης, το ηχοσύστημα JBL Premium που διατίθεται προαιρετικά έχει δεχθεί και αυτό αναβαθμίσεις, με σημαντικότερη την προσθήκη ενός subwoofer στον χώρο των αποσκευών για πιο δυνατό και καθαρό ήχο, ενώ σημαντική είναι και η ενίσχυση της ηχομόνωσης, μέσω της βελτίωσης του Active Noise Control (ANC).

Το εν λόγω σύστημα έχει αναβαθμιστεί προκειμένου να φιλτράρει τον θόρυβο από τον κινητήρα, προσφέροντας παράλληλα τρεις επιλογές ηχητικού προφίλ, οι οποίες συνδέονται με τα προγράμματα οδήγησης, ενισχύοντας τον ήχο της επιτάχυνσης και των αλλαγών της ταχύτητας όποτε επιθυμεί ο οδηγός.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το κινητήριο σύνολο δεν έχει υποστεί αλλαγές, με τον τρικύλινδρο turbo 1,6 λίτρων που αποδίδει 300 ίππους και 400 Nm ροπής να συνεχίζει να βρίσκεται κάτω από το καπό. Η ισχύς μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς, με τη βοήθεια είτε ενός χειροκίνητου κιβωτίου 6 σχέσεων είτε ενός αυτόματου 8 σχέσεων.

Toyota GR Corolla 2026 5

Τέλος, η Toyota ετοιμάζει και ορισμένες αναβαθμίσεις για όσους είναι ήδη κάτοχοι GR Corolla MY2023 (Model Year 2023), με βασικότερη την αύξηση ροπής κατά 30 Nm (από τα 370 στα 400 Nm), ώστε να συμβαδίζουν με τα MY2024/25. Επίσης, το σύστημα τετρακίνησης GR-Four θα αποκτήσει νέα ρύθμιση κατανομής ροπής μεταξύ του εμπρός και του πίσω άξονα, ανάλογα με το επιλεγμένο πρόγραμμα οδήγησης. Η εν λόγω αναβάθμιση έχει προγραμματιστεί για την άνοιξη του 2026.

Για την Toyota Gazoo Racing και τον επίτιμο πρόεδρο του Ομίλου της Toyota, Akio Toyoda, η συμμετοχή στον μηχανοκίνητο αθλητισμό αποτελεί τη βάση για τη δημιουργία όλο και καλύτερων αυτοκινήτων στους δημόσιους δρόμους. Εξάλλου η GR Corolla γεννήθηκε από την επιθυμία του ίδιου του Toyoda για την κατασκευή μίας Corolla η οποία «θα συναρπάζει τους πελάτες».

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ