Τέλος στο σβήσιμο των κλήσεων -Για ποιες παραβάσεις θα «κλειδώνουν» τα πρόστιμα

klhseis1

Ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη ξεκαθάρισε ποιες ποινές που επιβάλλονται από τους τροχονόμους δεν θα πρέπει να ακυρώνονται!

Ιδιαίτερα αποκαλυπτικός ήταν ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη κ. Γιάννης Οικονόμου για τα μέτρα που έρχονται ώστε να βελτιωθεί η οδική ασφάλεια αλλά και για τους ατίθασους οδηγούς και τις νέες ποινές που ετοιμάζονται μιλώντας στο ραδιόφωνο του Σκάι.

Ο κ. Οικονόμου για την πρακτική του «σβήνω μία κλήση» ξεκαθάρισε ότι οι ποινές που επιβάλλονται από τους τροχονόμους πρέπει να μην «σβήνονται» επισημαίνοντας ότι: «Εάν θέλουμε να έχουμε αποτελέσματα, οι ποινές που επιβάλλονται πρέπει να επιβάλλονται. Να ξαναδούμε, ας πούμε, ποιες μπορεί να είναι υπερβολικές ή ποιες δεν ανταποκρίνονται στις εξελίξεις που έχει και η οδική ασφάλεια, για παράδειγμα, στους μεγάλους αυτοκινητοδρόμους και στις δυνατότητες των οχημάτων που οδηγούμε.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τέλος στο σβήσιμο των κλήσεωνΘα ξαναδούμε τα πράγματα εκεί, αλλά θα συμφωνήσουμε ότι είναι έτσι και σε κάθε περίπτωση αυτά που εγκυμονούν φοβερό και σοβαρό κίνδυνο για την ανθρώπινη ζωή, δεν νοείται να καταγράφεται μια παράβαση και μετά με τον α’ ή β’ τρόπο να σβήνει.

Εάν δεν συντονιστούμε σε αυτό το πλαίσιο και αυτή τη φιλοσοφία, θα κάνουμε μια τρύπα στο νερό. Πολύ απλά. Πρέπει να το εμπεδώσουμε όλοι. Να είμαστε ειλικρινείς. Νερό στο μύλο αυτού του πλαισίου, ότι “έλα μωρέ θα με γράψουνε και με κάποιο τρόπο θα βρω να το σβήσω, να το κάνω, να το φτιάξω, να το κάνω λιγότερο”… οι περισσότεροι, να μην λέω όλοι στο πολιτικό σύστημα. Ναι, αλλά εδώ η κατάσταση πάει από το κακό στο χειρότερο. Σκοτώνεται κάθε τρεις και λίγο κόσμος

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δεν μας λείπει ούτε η καταγραφή των παραβάσεων. Μέχρι τώρα η τροχαία έχει δώσει 676.036 κλήσεις, 700.000 κλήσεις. Εκείνο που μας λείπει είναι η κουλτούρα και να συνειδητοποιήσουμε ότι μπορεί στο παρελθόν να ήμασταν πιο ελαστικοί με μία σειρά από παρεμβάσεις, όμως τώρα το κακό έχει ξεφύγει. Δηλαδή περνάει ο άλλος το κόκκινο, το stop, βγαίνει κάποιος από το σηματοδότη και μπορεί να βρεθεί στο νοσοκομείο αντιμέτωπος με βαρύ τραυματισμό και αναπηρία ή μπορεί να χάσει ακόμα και τη ζωή του. Είναι φρίκη, είναι άδικο να χάνονται άνθρωποι με αυτόν τον τρόπο.

Ένας τρόπος, σε ό,τι αφορά την αστυνόμευση, είναι ότι αυτού του είδους οι παραβάσεις να μην υπάρχει περίπτωση να σβηστεί κλήση για αυτό, έτσι ώστε όλοι να το σκεφτούν όλοι δυο και τρεις και τέσσερις φορές ότι «ρε παιδί μου για να γλιτώσω τρία λεπτά για να περάσουμε το κόκκινο -γιατί περί αυτού πρόκειται μην τρελαθούμε η παραβίαση του κόκκινου σηματοδότη, είναι δύο λεπτά τρία- δεν αξίζει να αφαιρέσεις μία ζωή, να χάσεις τη δική σου, να υποστείς τραύματα, ζημιές μεγάλες.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στο κατασταλτικό κομμάτι, όπως και σε μία σειρά από άλλες παραβάσεις που σας είπα πριν, οφείλουμε να είμαστε αυστηροί, να εφαρμόζονται και να δούμε και την ενίσχυση. Δεν είναι μόνο όμως μόνο αυτό. Είναι πώς δίνονται τα διπλώματα, αν ο τρόπος με τον οποίο δίνουν τα διπλώματα και τα μαθήματα δίνονται είναι αρκετά, δηλαδή «πάρε το τιμόνι, κάνε πέντε μαθήματα, δώσε τα σήματα». Πρέπει να σκεφτούμε από τα στατιστικά, τα ατυχήματα και από τον τρόπο της οδηγικής συμπεριφοράς μήπως πρέπει να εντάξουμε κι άλλα πράγματα.

Δεν θα έχει μόνο συνδρομή σε ό,τι αφορά την αντιμετώπιση των τροχαίων των τροχαίων παραβάσεων. Θα είναι μία σημαντική συνδρομή και στα ζητήματα της ασφάλειας, ειδικά σε περιοχές που θέλουμε να κάνουμε σημαντικά βήματα προόδου και βελτίωσης όπως είναι οι περιοχές του κέντρου της Αθήνας -μαζί με την εντονότερη αστυνόμευση η οποία θα αρχίσει να γίνεται αντιληπτή άμεσα, τις επόμενες εβδομάδες. Η χρήση τεχνολογικών μέσων θα βοηθήσει ακόμα περισσότερο στο να μην έχουμε τέτοια φαινόμενα.»

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ