Στη Γερμανία έπεσε η βενζίνη στα 1,8 ευρώ/λίτρο - Στην Ελλάδα;

Αντλίες καυσίμων

Σημαντική είναι η ανακούφιση που έχει προσφέρει το Βερολίνο στα νοικοκυριά της χώρας, με τις τιμές των καυσίμων να έχουν διολισθήσει σε επίπεδα κάτω από τα 2 ευρώ. Πώς τα κατάφερε.

Συνεχίζει να σφίγγει η θηλιά του αυξημένου ενεργειακού κόστους που πνίγει τα νοικοκυριά της Ευρώπης, με τις κυβερνήσεις να καταβάλλουν επίμονες προσπάθειες προκειμένου να απορροφήσουν μέρος της καλπάζουσας ακρίβειας σε ντίζελ και βενζίνη.

Μία από τις προσπάθειες που έχουν ευοδωθεί είναι αυτή της γερμανικής κυβέρνησης η οποία έχει καταφέρει να ανακουφίσει σε σημαντικό βαθμό τους πολίτες, μειώνοντας τον φόρο των καυσίμων.

Πρόκειται για ένα μέτρο που βρίσκεται σε ισχύ από την 1η Ιουνίου μέχρι τις 31 Αυγούστου και έχει επιφέρει μείωση της τιμής της βενζίνης κατά 30 σεντ και του πετρελαίου κίνησης κατά 14 σεντ.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Χάρη στην ανωτέρω κυβερνητική πρωτοβουλία τα νοικοκυριά έχουν ήδη να βλέπουν θετικά αποτελέσματα στις τσέπες τους, με την τιμή της βενζίνης και του πετρελαίου κίνησης στη Γερμανία να έχει ολισθήσει στα 1,843 ευρώ/λίτρο και 1,993 ευρώ/λίτρο αντίστοιχα, βάσει των επίσημων στοιχείων του GlobalPetrolPrices.com.

Η ενεργειακή κρίση και οι εύρεση των παρεμβάσεων που ενδείκνυνται για την ανακούφιση των πολιτών βρίσκεται επί πολλούς μήνες στην κορυφή και της ελληνικής κυβέρνησης, η οποία εισήγαγε το Fuel Pass, ενώ είναι καθόλα έτοιμη να λανσάρει και το νέο επίδομα καυσίμων που θα αποκλιμακώσει τις τιμές του ντίζελ και της βενζίνης, οι οποίες κατά τη χθεσινή μέρα, Τετάρτη 6/7, ανέρχονταν σε 2,454 και 2,386 ευρώ αντίστοιχα.

καυσιμα τιμες ελλαδα γερμανια

Όπως έχουμε αναφέρει, η πλατφόρμα για το νέο επίδομα βενζίνης – που για ορισμένους δικαιούχους θα φτάνει τα 100 ευρώ και θα καλύπτει τους μήνες Ιούλιο, Αύγουστο και Σεπτέμβριο - θα ανοίξει τις τελευταίες μέρες του Ιουλίου, με την καταβολή του επιδόματος να είναι προγραμματισμένη για τις αρχές Αυγούστου. - Διαβάστε περισσότερα εδώ.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο λόγος που η ελληνική κυβέρνηση αδυνατεί να προβεί στη μείωση φόρων όπως η Γερμανία έγκειται στο γεγονός ότι η χώρα μας καταγράφει ένα από τα υψηλότερα πρωτογενή ελλείμματα στην ΕΕ.

Δεδομένου, λοιπόν, ότι τα έσοδα που εισπράττονται από τους φόρους στα καύσιμα (ΕΦΚ και ΦΠΑ) προσεγγίζουν τα 6 δισ. ευρώ, αποτελώντας μία από τις μεγαλύτερες πηγές εσόδων του κρατικού προϋπολογισμού, μία μείωση στους φόρους θα είχε ιδιαίτερα αρνητικό αντίκτυπο στα δημοσιονομικά της χώρας.

Διαβάστε επίσης:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ