
Καθώς η αυτοκινητοβιομηχανία της Ιταλίας περνά τη δική της «Αναγέννηση», υπό τον όμιλο Stellantis, πληθαίνουν όλο και περισσότερο οι φιλοδοξίες για την αναγέννηση μυθικών μοντέλων της.
Η Lancia Fulvia Coupe είναι ένα από τα πολυσυζητημένα μοντέλα κάθε φορά που γίνεται λόγος για το μέλλον της μάρκας. Ωστόσο, το ενδεχόμενο να τη δούμε πραγματικά στους δρόμους φαίνεται μάλλον μακρινό.
Ένα συμπαγές Coupe, όσο οδηγοκεντρικό και όμορφο κι αν ήταν, σήμερα θα τοποθετούνταν σε μια εξαιρετικά περιορισμένη αγορά, μακριά από τη λογική των σύγχρονων πωλήσεων - εκτός αν υπήρχε μια ριζική αναθεώρηση του σχεδιασμού που θα την έκανε πιο ελκυστική και συμβατή με τις απαιτήσεις του σημερινού κοινού.
BUY NOW
Τις τελευταίες μέρες, έγινε λόγος για τις απογοητευτικές πωλήσεις της νέας Ypsilon, και η «μεγάλη επιστροφή» της Lancia -όπως πιστεύουν πολλοί- μετατέθηκε για τον καιρό της άφιξης των νέων Gamma και Delta. Αν και για τη δεύτερη αρχίσουν να υπάρχουν αμφιβολίες.

Στο μεταξύ, στα κοινωνικά δίκτυα η φαντασία των φίλων της μάρκας συνεχίζει να παίρνει μορφή. Ο λογαριασμός “Simolude” στο Facebook δημοσίευσε ένα εντυπωσιακό ψηφιακό σχέδιο που φαντάζεται τη μορφή μιας σύγχρονης Fulvia, ικανής να επαναφέρει με κομψότητα το πνεύμα της θρυλικής σπορ έκδοσης των ’60s.
Οι αναλογίες παραμένουν πιστές στο αρχικό μοντέλο, με χαμηλό προφίλ, μακρύ καπό και κοντή ουρά - χαρακτηριστικά μιας κλασικής εποχής που βασίλευαν τα GT. Στο εμπρός μέρος ξεχωρίζει η λεπτή και κομψή γρίλια με το φωτιζόμενο λογότυπο Lancia, πλαισιωμένη από διπλούς στρογγυλούς LED προβολείς με χρωμιωμένα πλαίσια, ως φόρος τιμής στο ιστορικό σχέδιο. Το καπό διαθέτει κεντρική νεύρωση που θυμίζει τη “ραχοκοκαλιά” της κλασικής Fulvia.

Στο πλάι, οι έντονα τονισμένοι θόλοι των τροχών, η καθαρή γραμμή των πλευρών και οι vintage ζάντες 18 ή 19 ιντσών με σχέδιο αστέρα ή τουρμπίνας σε σατινέ αλουμίνιο κλέβουν την παράσταση. Σε κάποιες εκδόσεις, προτείνεται διχρωμία, με μαύρη ή εκρού οροφή πάνω σε κόκκινο, μπλε ή γκρι αμάξωμα.
Στο πίσω μέρος, τα λεπτά οριζόντια φώτα, οι διπλές χρωμιωμένες απολήξεις εξάτμισης και το διακριτικό spoiler (ενσωματωμένο στο πορτμπαγκάζ) ολοκληρώνουν την εικόνα. Στο εσωτερικό δέρμα, σκούρο ξύλο και αλουμίνιο συνδυάζονται με ψηφιακό πίνακα οργάνων σε ρετρό ύφος και τριάκτινο τιμόνι.

Το κινητήριο σύνολο που προτείνει ο καλλιτέχνης είναι αμιγώς ηλεκτρικό, με ισχύ 200 ή 250 ίππων, αν και έχει επινοήσει και την ειδική λειτουργία “Fulvia Classic” που υπόσχεται πιο αναλογική οδηγική αίσθηση.