
Η διευθύνων σύμβουλος της McLaren, Nick Collins, επιβεβαίωσε ότι μέσα στο 2025 θα παρουσιαστεί ένα ολοκαίνουργιο μοντέλο, το οποίο -για πρώτη φορά στην ιστορία της μάρκας- θα έχει περισσότερες από δύο θέσεις.
Αν επιβεβαιωθεί ότι το μοντέλο αυτό θα είναι SUV, θα γίνει το πρώτο υπερυψωμένο όχημα στην Ιστορία της εταιρείας (λίγα χρόνια μετά την αντίστοιχη κίνηση της Ferrari με την Purosangue), ανοίγοντας ένα νέο κεφάλαιο με μια κίνηση που θα μπορούσε να αλλάξει ριζικά τον χαρακτήρα της.

Η βρετανική φίρμα, που πλέον ανήκει στην επενδυτική CYVN Holdings με έδρα το Άμπου Ντάμπι, προχώρησε νωρίτερα φέτος στη συγχώνευση με την άγνωστη μέχρι πρότινος startup Forseven, η οποία ετοίμαζε σειρά πολυτελών αυτοκινήτων.
BUY NOW
Η συνεργασία αυτή αλλάζει τους κανόνες του παιχνιδιού για τη McLaren, δίνοντάς της πρόσβαση όχι μόνο σε νέα κεφάλαια αλλά και σε τεχνολογίες αιχμής από τη Nio, καθώς η CYVN κατέχει το 20% της κινεζικής εταιρείας. Όπως τόνισε ο Collins, εξαρτήματα της Nio θα αρχίσουν να βρίσκουν τον δρόμο τους σε McLaren «πολύ νωρίτερα απ’ ό,τι νομίζουμε».

Το τι ακριβώς θα είναι αυτό το νέο μοντέλο παραμένει μυστήριο. Sedan; SUV; Ή μήπως μια κατηγορία που δεν περιμένει κανείς; Το μόνο σίγουρο είναι ότι η McLaren βλέπει «γειτονικές κατηγορίες» όπου θα μπορούσε να εισέλθει χωρίς να χάσει τον σπορ χαρακτήρα της.
Με δεδομένη την τεράστια απήχηση των SUV και το γεγονός ότι ανταγωνιστές όπως η Porsche, η Ferrari και η Lamborghini έχουν ήδη μπει σε αυτό το κομμάτι της αγοράς, μια McLaren SUV θα έμοιαζε λογικό βήμα - και σίγουρα θα μπορούσε να χρηματοδοτήσει την εξέλιξη νέων supercars.
Ο Collins τονίζει πως το πλάνο ανάπτυξης της γκάμας της εταιρείας είναι πλήρως χαρτογραφημένο μέχρι το 2030. «Ξέρουμε με ακρίβεια όλα όσα θα κάνουμε μέχρι τότε. Υπάρχει το κλασικό McLaren DNA, αλλά θα προστεθεί μεγαλύτερη ποικιλία. Και, ναι, θα δείτε σίγουρα κάτι με περισσότερες από δύο θέσεις», δήλωσε.

Πέρα από την ίδια τη γκάμα, το ζητούμενο για τη McLaren είναι να χτίσει μια εταιρεία που θα σταθεί γερά στα πόδια της για τις επόμενες δεκαετίες. «Δεν πρόκειται για ένα βραχυπρόθεσμο επενδυτικό deal. Θέλουμε μια επιχείρηση που να παράγει ελεύθερες ταμειακές ροές και να χρηματοδοτεί το ίδιο το μέλλον της. Αν δεν το καταφέρουμε αυτό, δεν μπορούμε να μιλάμε για κληρονομιά. Ο στόχος μου είναι μια McLaren που θα υπάρχει και σε 50 χρόνια από τώρα», κατέληξε ο Collins.