
Το νέο hypercar της McLaren, η εντυπωσιακή W1, εξελίσσεται πυρετωδώς στον Αρκτικό Κύκλο, στο απόλυτο πεδίο που θα διασφαλίσει την ικανότητά της να βγάζει τη θηριώδη ισχύ των 1.275 ίππων στο δρόμο.
Το ολοκληρωμένο πρόγραμμα δοκιμών σε συνθήκες ψύχους για τα πρωτότυπα της McLaren W1 στον Αρκτικό Κύκλο ολοκληρώνει την επικύρωση βασικών συστημάτων και δυνατοτήτων του οχήματος σε θερμοκρασίες κάτω του μηδενός.

Η βελτιστοποίηση του πλαισίου, του ελέγχου πρόσφυσης, της κατανομής ροπής και των ηλεκτρονικών συστημάτων ευστάθειας σε επιφάνειες με εξαιρετικά χαμηλή πρόσφυση διασφαλίζει ότι η τεράστια ισχύς των 1.275 ίππων και 1.340 Nm ροπής που παράγει το νέο υβριδικό V8 σύνολο της W1 μπορεί να προσφέρει τις εκρηκτικές της επιδόσεις παντού.
BUY NOW
Επιπλέον, η δοκιμή αντοχής της μπαταρίας υψηλής τάσης, του κιβωτίου ταχυτήτων και του νέου κινητήρα MHP-V8 σε ακραίο ψύχος ωθεί την ανθεκτικότητα και την απόδοση στα άκρα.

Η McLaren W1 των 1.275 ίππων είναι το ταχύτερο αυτοκίνητο παραγωγής -τόσο σε επιτάχυνση όσο και σε έναν γύρο στην πίστα- στην ιστορία της McLaren. Ωστόσο, οι μηχανικοί της εταιρείας του Woking ήταν πάντοτε ξεκάθαροι: το υπεραυτοκίνητο πρέπει να συνδυάζει κορυφαίες επιδόσεις με ικανότητα σε οποιεσδήποτε συνθήκες.
Κατά συνέπεια, οι εκτεταμένες δοκιμές της McLaren W1 στον Αρκτικό Κύκλο ήταν ένα κρίσιμο ορόσημο για να διασφαλιστεί ότι η νέα “ναυαρχίδα” της εταιρείας εκπληρώνει αυτή την υπόσχεση.«Πάντα στόχος μας ήταν να ωθήσουμε τα όρια με τα '1' μοντέλα μας και είμαι βέβαιος ότι το πετύχαμε με την W1» δήλωσε ο Dani Marcos, επικεφαλής οδηγός δοκιμών της McLaren.

«Μιλάμε για ένα αυτοκίνητο με 1.275 ίππους, άρα το να προσφέρεις πρόσφυση σε επιφάνειες χαμηλής πρόσφυσης είναι μεγάλη πρόκληση», πρόσθεσε ο Dani Marcos. «Δουλέψαμε σκληρά για να πετύχουμε την καλύτερη απόδοση των συστημάτων κατανομής ροπής, ελέγχου πρόσφυσης, ευστάθειας και ABS».
Τα πάντα, από τον κινητήρα και το κιβώτιο μέχρι την υβριδική μπαταρία και τον ηλεκτροκινητήρα της McLaren W1, δοκιμάστηκαν σε συνθήκες θερμοκρασιών κάτω από 0° C. Ακόμα και η επίδραση του συμπιεσμένου χιονιού και πάγου στους αεραγωγούς του συστήματος ψύξης ελέγχθηκε εξονυχιστικά.

Όπως εξηγεί ο επικεφαλής μηχανικός Andy Beale, οι «σύντομες ημέρες και οι μακριές δοκιμαστικές περιόδοι» είναι τελικά η μεγαλύτερη πρόκληση των χειμερινών δοκιμών, αλλά «η επικύρωση της απόδοσης και η βαθμονόμηση για αυτές τις συνθήκες είναι σημαντικό μέρος του προγράμματός μας».

Ο Beale και ο Marcos περιγράφουν το προνόμιο και την ευθύνη της εξέλιξης της McLaren W1. Η σημασία του να εργάζεσαι πάνω στον διάδοχο της McLaren F1 και P1 γίνεται αισθητή από όλους τους εμπλεκόμενους - και το πάθος τους αποτυπώνεται ξεκάθαρα στο τελικό προϊόν. Όπως το θέτει ο Marcos: "Αυτό το αυτοκίνητο είναι πανίσχυρο και η αεροδυναμική του είναι απίστευτη - είναι ένα υπεραυτοκίνητο που χαίρεσαι να οδηγείς."