Πρεμιέρα για το νέο Honda CR-V

Honda CR-V 2023

Αποκαλύφθηκε πρώτα στις Η.Π.Α. η νέα γενιά του SUV της Honda, αποκλειστικά με το νέο υβριδικό σύστημα της ιαπωνικής εταιρείας, με πιο «περιπετειώδη» χαρακτήρα, περισσότερο χώρο και επιπλέον έκδοση Sport Touring.

Η σιλουέτα και η αισθητική της 6ης γενιά του Honda CR-V δεν εκπλήσσουν και ιδιαίτερα, καθώς ακολουθούν το μοτίβο που ήδη εισήγαγε το νέο HR-V. Επιπλέον, πριν από περίπου δύο μήνες είχαν διαρρεύσει τα σχέδιά του από το γραφείο πατεντών του υπουργείου Βιομηχανίας και Πληροφορικής της Κίνας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο σχεδιασμός κυριαρχείται από τις πτυχές της γρίλιας, που προσθέτουν off-road δυναμισμό στην όλη εικόνα μαζί με τα περιμετρικά προστατευτικά στο κάτω μέρος των προφυλακτήρων, των μαρσπιέ και στους θόλους, και με τις ράγες οροφής. Τα σφηνοειδή φωτιστικά σώματα παραπέμπουν στο νέο HR-V. Οι κορυφαίες εκδόσεις Sport και Sport Touring θα έχουν ακόμη πιο δυναμικά στοιχεία.

To νέο CR-V είναι 6,85 εκατοστά μεγαλύτερο του προγόνου του και 12 χιλιοστά πλατύτερο, με μεταξόνιο μεγαλύτερο κατά 40 χιλιοστά. Έτσι, είναι μεγαλύτερο από ποτέ και συνεπώς προσφέρει τους καλύτερους χώρους για τους επιβάτες και τις αποσκευές σε σχέση με όλες τις γενιές του.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι πίσω επιβάτες απολαμβάνουν περισσότερο χώρο για τα πόδια τους, ενώ για τις αποσκευές διατίθενται 745 λίτρα - ή 2.166 lt με την πτώση των πίσω καθισμάτων. Επιπλέον, η Honda υποστηρίζει ότι η κεντρική κονσόλα προσφέρει τους μεγαλύτερους χώρους για μικροαντικείμενα στην κατηγορία.

Η αισθητική του εσωτερικού υιοθετεί τη σχεδιαστική φινέτσα και την ποιότητα του νέου Civic. Στο κέντρο του ταμπλό τοποθετείται στις βασικές εκδόσεις η ίδια ψηφιακή οθόνη αφής 7 ιντσών, σε συνδυασμό με τον ίδιου μεγέθους ψηφιακό πίνακα οργάνων. Οι ακριβότερες εκδόσεις αποκτούν κεντρική οθόνη πολυμέσων και συνδεσιμότητας διάστασης 9 ιντσών.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η κεντρική οθόνη συμπεριλαμβάνει τις τεχνολογίες συνδεσιμότητας Apple CarPlay και Android Auto, και παρέχει τον έλεγχο των συστημάτων υποβοήθησης της οδήγησης Honda Sensing - προβάλλοντας παράλληλα την εικόνα της νέας ευρείας κάμερας οπισθοπορείας με πεδίο 90 μοιρών, καθώς και του ραντάρ πεδίου 120 μοιρών.

Μηχανικά, το υβριδικό σύστημα του νέου CR-V θα περιλαμβάνει τον τετρακύλινδρο κινητήρα βενζίνης 1.5 λίτρου, απόδοσης 190 ίππων. Στην Αμερική, τουλάχιστον, θα υπάρχει και ο δίλιτρος των 204 ίππων, για τις εκδόσεις Sport και Sport Touring. Είναι άνγωστο, προς το παρόν, αν αυτή η δεύτερη μονάδα ισχύος θα διατίθεται και στην Ευρώπη.

Το υβριδικό σύστημα κίνησης θα συνδυάζεται με το αναβαθμισμένο σύστημα τετρακίνησης Real Time AWD της Honda, το οποίο θα παρέχει πολλαπλά διαφορετικά οδηγικά προφίλ στον οδηγό. Θα συνδυάζεται, για πρώτη φορά στο CR-V, με το σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης στην κατηφόρα, Hill Descent Control.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Προς το παρόν η Honda δεν έχει κάνει γνωστές τις τιμές της νέας γενιάς του CR-V ούτε καν στις ΗΠΑ, όπου το ιαπωνικό είναι ένα από τα πλέον εμπορικά SUV της χώρας. Για την Ευρώπη επίσης θα χρειαστεί να περιμένουμε λίγο ακόμη για τις επίσημες ανακοινώσεις της άφιξης, καθώς και της τιμής του.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ