Πώς θα μπορούσε να ήταν ένα σύγχρονο Peugeot 205 GTi;

Peugeot 205 GTi render

Παντοτινό σύμβολο της αυτοκίνησης, που έθεσε νέα δεδομένα στην οδική συμπεριφορά των μικρών αυτοκινήτων, το Peugeot 205 GTi πρωταγωνιστεί τώρα στη φαντασία όσων ονειρεύονται την αναγέννησή του.

Ένας από αυτούς είναι και ο ιδιώτης σχεδιαστής και ειδικός του CGI Lars O. Saeltzer, που δημιούργησε ένα ψηφιακό σχέδιο με την εμφάνιση που φαντάζεται για μια ενδεχομενη αναβίωση του γαλλικού GTi. Βεβαίως, δεν σχετίζεται με την Peugeot, η οποία προς το παρόν δεν έχει αναφέρει -τουλάχιστον όχι επισήμως- μια τέτοια προοπτική.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το Peugeot 205 GTi έκανε την πρώτη του εμφάνιση το 1984. Είχε τετρακύλινδρο ατμοσφαιρικό κινητήρα 1.6 λίτρου, απόδοσης 102 ίππων. Αργότερα, αποκτώντας νέα κυλινδροκεφαλή, η ιπποδύναμή του αυξήθηκε στους 115 hp, και ύστερα δέχθηκε μια νέα μονάδα 1.9 λίτρου και απόδοσης 125 hp, με πολύ περισσότερη ροπή στις χαμηλές στροφές.

Ωστόσο, η κύρια πτυχή του, αυτή που άφησε άφωνο τον κόσμο της αυτοκίνησης της δεκαετίας του '80, ήταν η φαινομενική του οδική συμπεριφορά. Κανείς δεν περίμενε, τότε, ότι ένα μικρό αυτοκίνητο θα μπορούσε να έχει τέτοια πρόσφυση - και φυσικά η εμπορική του επιτυχία βοήθησε την Peugeot να γιγαντωθεί σε μια από τις μεγαλύτερες αυτοκινητοβιομηχανίες του πλανήτη.

Όλα αυτά ώθησαν το πενάκι, για την ακρίβεια το «ποντίκι» του υπολογιστή του γραφίστα Lars O. Saeltzer, που επιδίδεται τακτικά στη σχεδιαστική αναγέννηση κλασσικών αυτοκινήτων - όπως του Citroen 2CV και του Opel Kadett. Φυσικά ο σχεδιαστής το έχει φανταστεί ως αμιγώς ηλεκτρικό, στα πρότυπα όχι μόνο της εποχής αλλά και της επίσημης εργοστασιακής αναγέννησης ενός άλλου εμβληματικού supermini, του Renault 5.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το σχέδιο του Saeltzer απεικονίζει ένα τρίθυρο hatchback με αρκετές παραπομπές στο αρχέγονο 205 GTi - όπως τη γρίλια με τις οριζόντιες πτυχώσεις της, τα μαύρα πρόσθετα στοιχεία του αμαξώματος περιμετρικά, τον αεραγωγό στο χώρο της εμπρός πινακίδας, τη μαύρη μεσαία κολόνα και τις δύο μαύρες οριζόντιες γραμμές στην πίσω κολόνα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Φυσικά, όλα αυτά τα έχει συνδέσει με στοιχεία των σύγχρονων Peugeot, όπως τα λεπτά LED φωτιστικά σώματα, τους μεγάλους τροχούς ελαφρού κράματος, τον ανασχεδιασμένο εμπρός προφυλακτήρα με LED φώτα ημέρας «νυχιών λιονταριού» και φυσικά με το νέο logo της Peugeot που έκανε το ντεμπούτο του στην καινούρια γενιά το 308.

Διαβάστε επίσης:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ