Opel Kadett: Πόσο κοντά είμαστε στην αναβίωση ενός θρύλου;

Opel GSE render

Στην εποχή του εξηλεκτρισμού και των τεράστιων επενδύσεων της Stellantis στα υβριδικά και EV, ένας αυτόνομος σχεδιαστής φαντάστηκε την ηλεκτρική αναβίωση του θρυλικού Opel Kadett του 1965.

Το ψηφιακό σχέδιό του designer Lars O. Saeltzer έχει την ονομασία Opel GT/E και, πέραν του ότι παντρεύει πολύ αρμονικά και καλαίσθητα το παρελθόν με το μέλλον, έχει αναμφίβολα επιρροές και από το τολμηρό πρωτότυπο που παρουσίασε η ίδια η Opel πέρσι: το Manta GSe ElektroMOD.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο σχεδιαστής της Larson Design είχε πρόσφατα αποκαλύψει δύο ακόμη ηλεκτρικές νεο-ρετρό σπουδές του, ένα Opel Kapitan e και ένα Ford Capri Rse - που θα μπορούσαν μαζί να δημιουργήσουν μια μυθική μεταμοντέρνα, και βιώσιμη αυτή τη φορά, αυτοκινητική αντιπαράθεση.

Όμως, το GTE είναι πολύ πιο συμπαγές και ευέλικτο - όπως ήταν και το ένδοξο Kadett στις μέρες του. Βασίζεται στη δεύτερη γενιά του, στο Kadett B του 1965, και συνοδεύεται με την ελπίδα του σχεδιαστή ότι η Opel και η Stellantis θα θελήσουν κάποια στιγμή να επαναφέρουν -στην εποχή των EV- το sport coupe αμάξωμα στη γκάμα του Astra.

Αν και τέτοιου είδους αμαξώματα είναι εξαιρετικά δύσκολο να συνοδευθούν σήμερα από υψηλούς και ρεαλιστικούς εμπορικούς στόχους, ο Lars O. Saeltzer δεν χάνει τις ελπίδες του ότι μπορεί, κάποτε, το σχέδιό του να επιλεγεί από τους designers του Russelsheim.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Άλλωστε, πρόσφατα η Stellantis ανακοίνωσε την ολομέτωπη στροφή της αποκλειστικά στα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα για το πλήθος των εταιρειών της μέχρι το 2026 - και συνεπώς μέσα στη νέα εποχή αυτή ίσως να βρουν μια θέση και κάποια τολμηρά αλλά όχι εμπορικά αυτοκίνητα, για λόγους γοήτρου ή προβολής.

Η Opel είναι από τις εταιρείες του ομίλου Stellantis που θα παύσουν ολοκληρωτικά την παραγωγή νέων αυτοκινήτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης το 2026, και θα περάσουν στην εποχή της αμιγούς ηλεκτροκίνησης.

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ