Citroen 2CVe: Η ηλεκτρική μετενσάρκωση ενός θρύλου

Citroen 2CVe

Μια ενδεχόμενη ηλεκτρική αναβίωση του 2CV, ενός από τα εμβληματικότερα αυτοκίνητα της ιστορίας, κίνησε τη φαντασία ενός αυτόνομου σχεδιαστή - και το αποτέλεσμα είναι ικανό να βάλει ακόμα και τη Citroen σε πειρασμό.

Το σχέδιο του ειδικού στο CGI Larson Design (που δημοσιεύει στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με το όνομα lars_o_saeltzer) δεν σχετίζεται με τη Citroen, ούτε υπάρχει επίσημα κάποια σκέψη της γαλλικής εταιρείας για την αναβίωση του θρυλικού 2CV, αν και δεν αποκλείεται στο μέλλον και οι Γάλλοι να μπουν στον πειρασμό να επαναφέρουν ένα αυτοκίνητο που έγραψε ιστορία.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ωστόσο, το 2CVe θα μπορούσε να ήταν μια εξαίρετη προσθήκη δίπλα στο Ami και στο E-Mehari, δύο μικρά προσιτά και αμιγώς ηλεκτρικά πρωτότυπα της Citroen. Το Ami είναι ένα μικρό διθέσιο πόλης τετράτροχο που μοιράζεται τα ηλεκιτρικά του μέρη με το Opel Rocks-e, ενώ το E-Mehari είναι ένα μικρό ηλεκτρικό Crossover περιορισμένης παραγωγής.εκδρομικού χαρακτήρα και με ανοικτή έκδοση στο στιλ του παλιού Suzuki Samurai.

Citroen Ami
Citroen Ami

Σε αντίθεση με αυτά, όμως, το 2CVe υφίσταται μόνο στον ψηφιακό κόσμο και είναι αποκλειστικά ένα ανεπίσημο σχέδιο του αυτοκινήτου που έγινε το σύμβολο της προσιτής αυτοκίνησης για τους οικογενειάρχες της Ευρώπης από το 1948 και μέχρι το 1990. Γι' αυτόν ακριβώς το λόγο η Citroen είναι πολύ επιφυλακτική σχετικά με μια αναβίωσή του στη σύγχρονη εποχή.

Citroen E-Mehari
Citroen E-Mehari
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο σχεδιαστής της Larson Design δεν έδωσε λεπτομέρειες για το πώς φαντάζεται τα ηλεκτρικά μέρη του 2CVe, ούτε για τη χωρητικότητα μπαταρίας στο δάπεδό του, αλλά τηρουμένων των αναλογιών η Stellantis -αν ποτέ παρήγαγε κάτι τέτοιο- θα μπορούσε να τοποθετήσει τη μπαταρία 42 kWh του Fiat 500e με τον ηλεκτροκινητήρα των 117 ίππων. Αλλά αυτά δεν είναι τίποτα περισσότερο από απλές υποθέσεις.

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ