Porsche Cayenne

Ποιά νέα Hyundai περιμένουμε μέχρι το 2030

Hyundai N Vision

Η Hyundai αποκάλυψε τον νέο της «οδικό χάρτη» και, μαζί με αυτόν, μια πιο επιθετική στρατηγική λανσαρισμάτων που συνδυάζει ηλεκτρικά αυτοκίνητα νέας γενιάς, εκτός δρόμου SUV, Pick-up - μέχρι και πολυτελείς λιμουζίνες.

Η κορεατικός κολοσσός εντείνει την ολομέτωπη επίθεσή του στην αυτοκίνηση όχι μόνο με νέα EV μοντέλα, αλλά και σε πολλαπλά διαφορετικά αμαξώματα αλλά και στις τεχνολογίες της ηλεκτροκίνησης και εναλλακτικών καυσίμων.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η Hyundai, συγκεκριμένα, σχεδιάζει να ενισχύσει το υβριδικό της χαρτοφυλάκιο με περισσότερα από 18 μοντέλα έως το 2030, ενώ παράλληλα η γκάμα των σπορ μοντέλων N θα ξεπεράσει τα επτά έως το τέλος της δεκαετίας, με στόχο τις 100.000 πωλήσεις ετησίως σε παγκόσμιο επίπεδο.

Στον τομέα της ηλεκτροκίνησης, το μεγάλο άλμα θα ξεκινήσει με το Ioniq 3, ένα ηλεκτρικό εισαγωγικού επιπέδου που θα βγει στην παραγωγή με προηγμένο infotainment.

Από το 2027 θα δούμε και τα πρώτα ηλεκτρικά οχήματα με range extender, τα οποία υπόσχονται αυτονομία πάνω από 966 km χάρη σε νέες μπαταρίες υψηλών επιδόσεων που εξέλιξε η ίδια η Hyundai. Οι Κορεάτες υποστηρίζουν ότι έτσι θα προσφέρουν πλήρη ισχύ EV με λιγότερο από το μισό της τρέχουσας χωρητικότητας μπαταριών, μειώνοντας το κόστος και εξαφανίζοντας το άγχος αυτονομίας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού, η Hyundai ανακοίνωσε ότι μέχρι το 2030 θα λανσάρει το πρώτο της μεσαίο Pick-up με πλαίσιο τύπου σκάλας για την αγορά της Βόρειας Αμερικής. Ένα μοντέλο που θα μπει ευθέως απέναντι σε καθιερωμένους παίκτες όπως τα Chevrolet Colorado, GMC Canyon, Ford Ranger, Nissan Frontier, Toyota Tacoma και το υπό επιστροφή Ram Dakota.

Ο επικεφαλής Jose Munoz μάλιστα άφησε να εννοηθεί ότι πάνω στην ίδια πλατφόρμα θα μπορούσε να «πατήσει» κι ένα σκληροτράχηλο off-road SUV. Παράλληλα, η εταιρεία θα δραστηριοποιηθεί και στα επαγγελματικά οχήματα της Βόρειας Αμερικής με ένα μεγάλο ηλεκτροκίνητο Van, το XCIENT fuel cell truck και τα ρυμουλκούμενα Translead.

Στην Ινδία θα παρουσιάσει, ακόμη, το πρώτο τοπικά σχεδιασμένο EV, ενώ η Κίνα θα αποκτήσει μια νέα ηλεκτρική μπερλίνα στη μεσαία κατηγορία, δίπλα στο Elexio SUV που ήδη παρουσιάστηκε.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η τεχνολογία συνεχίζεται με cloud-based διαχείριση μπαταρίας από το 2026 για πιο ακριβή διαγνωστικά, μπαταρίες δεύτερης γενιάς το 2027 με 30% χαμηλότερο κόστος και 15% μεγαλύτερη ενεργειακή πυκνότητα, καθώς και μείωση του χρόνου φόρτισης κατά 15%. Παράλληλα, εξελίσσονται και νέα συστήματα κυψελών καυσίμου για βαρέα οχήματα, με στόχο μεγαλύτερη απόδοση και διάρκεια ζωής.

Η πολυτελής Genesis, από την πλευρά της, θα επεκταθεί με υβριδικά, ηλεκτρικά και range-extender μοντέλα. Ο πρώτος υβριδικός εκπρόσωπος φτάνει ήδη την επόμενη χρονιά, ενώ το νέο αρθρωτό πλαίσιο θα επιτρέπει πολλαπλές διαμορφώσεις. Ο στόχος είναι οι 350.000 πωλήσεις ετησίως έως το 2030, με έντονη παρουσία στις ΗΠΑ, την Ευρώπη, την Κορέα, την Κίνα, τη Μέση Ανατολή και τις αναδυόμενες αγορές. Μάλιστα, γίνεται λόγος και για «ultra-bespoke» εκδόσεις που θα φέρουν τη Genesis πιο κοντά στο χώρο των υπερπολυτελών κατασκευαστών.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνολικά, η Hyundai στοχεύει σε 5,55 εκατ. πωλήσεις μέχρι το 2030, επενδύοντας σε ΗΠΑ, Ευρώπη και Κορέα. Στην Αμερική, το εργοστάσιο Metaplant στη Georgia θα αυξήσει την παραγωγική του ικανότητα σε 500.000 αυτοκίνητα ετησίως έως το 2028, με επένδυση 2,7 δισ. δολαρίων και 3.000 νέες θέσεις εργασίας.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ