
Το νέο μέλος της οικογένειας των ηλεκτρικών Ioniq που δημιουργεί ο σπορ τομέας Ν της Hyundai θα είναι το πιο συμπαγές όλων, βασισμένο στο νέο Ioniq 3 που θα κυκλοφορήσει στην Ευρώπη το 2026.
Η Hyundai φαίνεται έτοιμη να συνεχίσει την επέλασή της στον κόσμο των ηλεκτρικών hot-hatches, με το επρχόμενο Ioniq 3 N που εμμέσως πλην σαφώς επιβεβαίωσαν οι Νοτιοκορεάτες.

Δεν είναι μόνο το πρωτότυπο Concept Three, που παρουσιάστηκε στη φετινή Έκθεση Αυτοκινήτου του Μονάχου, που άφησε υπονοούμενα για μια πιο «καυτή» έκδοση με το λογότυπο Ν.
BUY NOW
Είναι και τα λόγια του Xavier Martinet, επικεφαλής της Hyundai Ευρώπης, ο οποίος δήλωσε πως «το πρωτότυπο [Concept Three] είναι αρκετά σπορ, και προφανώς υπάρχει η κληρονομιά του τομέα N. Είναι ένα λογικό θέμα προς εξέταση».
Αν προχωρήσει, όπως όλα δείχνουν, η Hyundai θα εντάξει το Ioniq 3 στη λίστα των σπορ ηλεκτρικών μοντέλων της, στα χνάρια του Ioniq 5 N και του Ioniq 6 N.
Από άποψη σχεδιασμού, το Concept Three φέρει μυώδη φτερά, θυμίζοντας τον τρόπο με τον οποίο η Hyundai «φούσκωσε» το Ioniq 5 N ώστε να δείχνει πιο επιθετικό χωρίς μεγάλες επεμβάσεις στο αμάξωμα.

Στο πίσω μέρος μπορεί μεν μια τεράστια «διπλή» εξάτμιση να τραβάει τα βλέμματα, όμως στην πραγματικότητα δεν θα υπάρχει εξάτμιση. Αντ’ αυτής, μέσω του ηχοσυστήματος το Ioniq 3 N θα δίνει στους οδηγούς την ηχητική εμπειρία ενός παραδοσιακού θερμικού hot-hatch, σε μια προσπάθεια να σπάσει τη σιωπή των EV.
Το ερώτημα, όπως παραδέχεται και η Hyundai, είναι αν υπάρχει αγορά για τέτοια αυτοκίνητα. Η απάντηση φαίνεται να θετική, καθώς επιτυχία του Ioniq 5 N στην Ευρώπη -και όχι μόνο- δείχνει ότι υπάρχει «δίψα» για ηλεκτρικά hatchbacks με έντονο σπορ χαρακτήρα και επισόσεις.
Ο Simon Loasby, επικεφαλής σχεδιασμού της Hyundai, είπε άλλωστε πως «η Ευρώπη χρειάζεται συμπαγή hot-hatches. Είναι ένα θέμα που συζητάμε σοβαρά».

Η Hyundai δηλώνει ότι το Ioniq 5 N ήταν απλώς «ο πρώτος γύρος». Το Ioniq 6 N, που θα κάνει πρεμιέρα στο τέλος του 2025, θα εξελίξει ακόμα περισσότερο τη «συνταγή», ενώ το πιθανό Ioniq 3 N θα είναι το χαρτί της μάρκας για την κατηγορία των μικρών καυτών hatchback - εκεί όπου παραδοσιακά κυριαρχούν ονόματα όπως το Golf GTI και το Renault Megane RS.