Το εργοστάσιο θα διαθέτει δυναμικότητα 150.000 οχημάτων ετησίως και θα δημιουργήσει περισσότερες από 10.000 θέσεις εργασίας.
Ιδιαίτερα αποκαλυπτική ήταν η Εκτελεστική Αντιπρόεδρος του ομίλου BYD κ. Stella Li στο συνέδριο European Automobile Dealer Summit που πραγματοποιήθηκε στις Βρυξέλλες καθώς ανακοίνωσε την ευρωπαϊκή στρατηγική του κινεζικού ομίλου. Μάλιστα όλα αυτά ανακοινώθηκαν λίγο πριν τις εξαγγελίες της Κομισιόν για την αυτοκινητοβιομηχανία.
Η αντιπρόεδρος της BYD είναι μία από τις λίγες φωνές που δεν απαιτούν τίποτα από την Ευρώπη - φτάνοντας στο σημείο να αποδέχεται τους κανόνες του παιχνιδιού ακόμη και αν αυτοί αλλάξουν στην πορεία και είτε αφορούν για νέα οχήματα μηδενικών εκπομπών είτε αφορούν υβριδικά οχήματα plug-in που διαθέτουν ρεκόρ αυτονομίας είτε αφορούν σε ένα νέο δίκτυο υπερταχυφορτιστών που παρέχουν ιδιαίτερα υψηλή ισχύ σε σύγκριση με τα τρέχοντα πρότυπα.
BUY NOW
Ο κινεζικός όμιλος αυτοκινήτων BYD εισέρχεται σε μια φάση «εξευρωπαϊσμού»
Η Διευθύνων Σύμβουλος, ο οποίος ανακηρύχθηκε «Προσωπικότητα της Χρονιάς 2025 στην Αυτοκινητοβιομηχανία », επιβεβαιώνει ότι η BYD σύντομα θα διαθέτει μια γκάμα οχημάτων «made in Europe» και σκιαγραφεί το προβλεπόμενο χρονοδιάγραμμα. Ο όμιλος ανακοίνωσε πριν από δύο χρόνια την πρόθεσή του να ιδρύσει το πρώτο ευρωπαϊκό εργοστάσιο παραγωγής του στην Ουγγαρία. Έκτοτε, έχει ξεκινήσει η κατασκευή και πιο πρόσφατα έχουν εγκατασταθεί οι γραμμές συναρμολόγησης.
«Η λειτουργία του εργοστασίου θα ξεκινήσει στα τέλη του 2025, οι πρώτες δοκιμές παραγωγής θα πραγματοποιηθούν το πρώτο τρίμηνο του 2026 και η σειριακή παραγωγή θα ξεκινήσει το δεύτερο τρίμηνο του 2026», ανακοίνωσε η Stella Li. Το εργοστάσιο της BYD στο Σέγκεντ θα αυξήσει στη συνέχεια την παραγωγή. Σύμφωνα με τις πληροφορίες μας, τα μοντέλα Atto 2 (υβριδικά και πλήρως ηλεκτρικά) και Dolphin Surf (πλήρως ηλεκτρικά) θα είναι τα πρώτα που θα βγουν από αυτές τις νέες γραμμές παραγωγής.
«Με αυτό το εργοστάσιο, το οποίο διαθέτει δυναμικότητα 150.000 οχημάτων ετησίως, θα δημιουργήσουμε περισσότερες από 10.000 θέσεις εργασίας τοπικά στην Ευρώπη», υπόσχεται η Stella Li. Προσθέτει όμως ότι η παραγωγή στην Ευρώπη δεν αρκεί για να γίνει κάποιος παράγοντας στην ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία. Είναι απαραίτητο να να ανευρεθούν αξιόλογοι προμηθευτές αυτοκινήτων. Αυτό δεν είναι απλό για μια κινεζική εταιρεία όπως η BYD, της οποίας οι δραστηριότητες είναι κάθετα ολοκληρωμένες.
«Έχουμε ήδη εμπλέξει Ευρωπαίους προμηθευτές», διαβεβαιώνει η εκτελεστική αντιπρόεδρος της BYD. «Αποτελούν μέρος της στρατηγικής μας και περισσότεροι από 600 προμηθευτές βρίσκονται αυτή τη στιγμή σε διαδικασία πιστοποίησης ενώ σύντομα θα εμπλέξουμε ακόμη περισσότερους». Μεταξύ αυτών που έχουν ήδη επιλεγεί είναι οι Γάλλοι κατασκευαστές εξοπλισμού Michelin και Forvia, καθώς και εταιρείες όπως οι Pirelli, Continental, ZF Group, Schaeffler, Bosch, Mahle, Devialet και Dynaudio.
Η παραγωγή αυτοκινήτων από την BYD στην ΕΕ και η διάθεση αυτών σε άλλα κράτη μέλη θα πραγματοποιείται χωρίς να επιβάλλονται οι επιπλέον δασμοί στα συγκεκριμένα οχήματα με αποτέλεσμα η εταιρεία να μπορεί να διατηρεί ακόμη πιο ανταγωνιστικές τιμές!
Το τμήμα Έρευνας και Ανάπτυξης της BYD Europe
Παράλληλα με την παραγωγή τρεχόντων και μελλοντικών οχημάτων, η BYD ετοιμάζεται να ανοίξει ένα ευρωπαϊκό κέντρο έρευνας και ανάπτυξης στην Ουγγαρία. Σχεδιάζεται να εγκατασταθεί στη Βουδαπέστη. Και σχεδιάζει να προσλάβει μεγάλο αριθμό ευρωπαϊκών ταλέντων.
«Θα προσλάβουμε περισσότερους από 2.000 ταλαντούχους μηχανικούς στην Ευρώπη. Μπορούν να είναι πολύ καινοτόμοι και να φέρουν πραγματικά τη σωστή τεχνολογία στα προϊόντα μας. Θέλουμε να είμαστε μέρος της ευρωπαϊκής κοινότητας» ξεκαθάρισε η Stella Li.
Στην τελευταία Έκθεση Αυτοκινήτου της Σαγκάης η CEO της BYD είχε δηλώσει ότι μέσα σε πέντε χρόνια, ο κόσμος ίσως να βλέπει την BYD ως μια παγκόσμια εταιρεία, αλλά και ως μια πραγματικά ευρωπαϊκή μάρκα…