Σημαντική πτώση σημείωσαν οι πωλήσεις των αμιγώς ηλεκτρικών αλλά και βενζινοκίνητων αυτοκινήτων.
Σχεδόν 6 στους 10 Έλληνες αγόρασαν κάποιο καινούριο υβριδικό μοντέλο το Νοέμβριο ενισχύοντας περαιτέρω την αγορά των εξηλεκτρισμένων μοντέλων.
Επίσης το αξιοσημείωτο στις πωλήσεις του 11ου μήνα αποτέλεσε το γεγονός ότι τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα είχαν αρνητικό πρόσημο το οποίο σύμφωνα με στελέχη της αγοράς οφείλεται στη μειωμένη επιδότηση των 3.000 ευρώ από το «Κινούμαι Ηλεκτρικά 3» αλλά το υψηλότερο ποσοστό πτώσης σημείωσαν τα αμιγώς βενζινοκίνητα μοντέλα. Αντίθετα το υψηλότερο ποσοστό ανόδου το Νοέμβριο κατείχαν τα υβριδικά μοντέλα.
BUY NOW
Ωστόσο το πιο εντυπωσιακό στοιχείο στις πωλήσεις καινούριων αυτοκινήτων του Νοεμβρίου αποτελούσαν τα SUV τα οποία επέλεξαν πάνω από 7 στους 10 Έλληνες!
Πιο συγκεκριμένα το Νοέμβριο τα υβριδικά αυτοκίνητα κατέλαβαν την πρώτη θέση του πίνακα των πωλήσεων ακολουθούμενα με μια μεγάλη πλέον διαφορά από τα βενζινοκίνητα τα οποία σημείωσαν πτώση ενώ την πρώτη τριάδα συμπληρώνουν τα plug-in hybrid μοντέλα.
Ειδικότερα οι πωλήσεις των υβριδικών μοντέλων κατέλαβαν το 57,3% του συνόλου των πωλήσεων το Νοέμβριο έναντι 44,3% τον αντίστοιχο μήνα του 2024 με αποτέλεσμα να έχουν καταγράψει νέα άνοδο 13%.
Στην δεύτερη θέση βρέθηκαν τα βενζινοκίνητα μοντέλα με σημαντικά μειωμένο ποσοστό 18,2% έναντι 29,4% τον αντίστοιχο μήνα του 2024 καταγράφοντας πτώση 11,2%.
Στην τρίτη θέση πέρασαν τα αμιγώς Plug-in Υβριδικά μοντέλα με 10,1% έναντι 6,8% σημειώνοντας άνοδο 3,2%.
Τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα σημείωσαν πτώση 2,8% εξαιτίας του μικρότερου ποσού επιδότησης από το «Κινούμαι Ηλεκτρικά 3» με αποτέλεσμα να καταλάβουν το 7,5% του συνόλου της αγοράς το Νοέμβριο έναντι 3,2% τον αντίστοιχο μήνα του 2024.
Στη συνέχεια ακολουθούν τα αυτοκίνητα που κινούνται και με Υγραέριο με ποσοστό 3,6% τα οποία σημείωσαν ωστόσο πτώση 2% καθώς τον αντίστοιχο μήνα του 2024 κατέλαβαν το 5,6% της αγοράς.
Τα diesel μοντέλα σημείωσαν νέα πτώση 0,3% καθώς κατέλαβαν το 3,3% του συνόλου της αγοράς το Νοέμβριο έναντι 3,6% τον αντίστοιχο μήνα του 2024.
Τέλος τα αυτοκίνητα με φυσικό αέριο δεν κατάφεραν να σημειώσουν καμία πώληση.
Σε επίπεδο έτους τα Υβριδικά αυτοκίνητα κατέλαβαν το 50,6% του συνόλου της αγοράς σημειώνοντας άνοδο 8,6% και ακολουθούν τα βενζινοκίνητα με 29,4% (-7,2%), τα Plug-in Hybrid με 7,7% (1,8%), τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα με 5,8% (-0,1%%), τα πετρελαιοκίνητα με 3,3% (-4%), τα Υγραεριοκίνητα με 3,2% (1%) και στην τελευταία θέση τα Αεριοκίνητα (φυσικό αέρο) με μηδενικό ποσοστό επί των πωλήσεων.
SUV ήταν πάνω από 7 στα 10 καινούρια αυτοκίνητα!
Την κατηγορία Β επέλεξε η συντριπτική πλειοψηφία των Ελλήνων καταναλωτών σε ποσοστό 54,9% εκ των οποίων το 38,2% αφορούσε σε SUV μοντέλα.
Στην δεύτερη θέση βρέθηκε η κατηγορία C με ποσοστό 30,5% εκ του οποίου το 24,2% αφορά σε SUV μοντέλα.
Στην τρίτη θέση βρέθηκε η κατηγορία D με ποσοστό 9,7% εκ του οποίου το 8,9% αφορά σε SUV μοντέλα.
Στη συνέχεια ακολουθεί η κατηγορία A με 3,3% (5,4% τα SUV), η κατηγορία Ε με 0,6% (0,5% τα SUV), η κατηγορία F-G με 0,4% (0,3% τα SUV), η κατηγορία Sports με 0,2 και οι κατηγορίες MPV – Combi με 0,5%.
Σε σύνολο όλων των κατηγοριών τα SUV το Νοέμβριο κατέλαβαν το 73,3% καταγράφοντας άνοδο 9,4% σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του 2024 όπου το ποσοστό των SUV ανήλθε σε 63,9%.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ