Έρχεται η πρώτη ηλεκτρική Porsche Macan -Θα αγγίζει τους 603 ίππους

Porsche Macan GTS 2022 1

H Porsche εξελίσσει με πυρετώδεις ρυθμούς, σε κάθε επιφάνεια και κάθε είδους κλίμα, την νέα ηλεκτρική Macan, η οποία θα φτάνει σε απόδοση μέχρι τους 603 ίππους και θα φορτίζει σε ποσοστό 80% σε κάτω από 25 λεπτά.

Η εταιρεία του Zuffenhausen προγραμματίζει να παρουσιάσει τη Macan EV το πρώτο εξάμηνο του 2024, μετά τις καθυστερήσεις που προέκυψαν από προβλήματα στην εξέλιξη του software των ηλεκτρικών αυτοκινήτων του ομίλου VW.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Παρότι θα πωλείται παράλληλα με τη θερμική Macan, η Porsche τρέφει για την ηλεκτρική ιδιαίτερα σημαντικές εμπορικές προσδοκίες - στο πλαίσιο του στόχου της να φτάσει το 2030 το ποσοστό των ηλεκτρικών αυτοκινήτων στο σύνολο των πωλήσεών της στο 80 τοις εκατό.

Για το σκοπό αυτό η γερμανική εταιρεία κρατά την αγωνία στα ύψη, δίνοντας σταδιακά στη δημοσιότητα ορισμένες τεχνικές λεπτομέρειες για τη Macan EV - και τώρα ένα Video που απεικονίζει τις δοκιμές εξέλιξης του αυτοκινήτου σε διάφορα μέρη του κόσμου, σε διαφορετικά τερέν και σε ακραίες -χαμηλές ή υψηλές- θερμοκρασίες.

Μέχρι τώρα είχε γίνει γνωστό ότι η Macan EV θα βασίζεται στην premium πλατφόρμα PPE του ομίλου Volkswagen, που θα χρησιμοποιούν και άλλα υψηλού επιπέδου ηλεκτρικά των Γερμανών - όπως το Audi Q6 e-tron. Η πλατφόρμα αυτή διαθέτει τεχνολογία 800V, όπως η πλατφόρμα της Taycan, αλλά στη Macan υπάρχουν δύο σημαντικές διαφοροποιήσεις.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η πρώτη εντοπίζεται στο γεγονός ότι στη Macan EV η μπαταρία των 800V μπορεί στην ουσία να διαχωριστεί σε δύο μπαταρίες των 400V, που να φορτίζουν παράλληλα. Έτσι, υποστηρίζει η εταιρεία του Zuffenhausen, η Macan EV θα μπορεί να φορτίζει ακόμα ταχύτερα από το ρυθμό των 270 kWh που επιδέχεται η Taycan. Πιο συγκεκριμένα, για τη φόρτιση της -μεγαλύτερης της Taycan- μπαταρίας των 100 kWh σε ποσοστό 5-80% θα απαιτούνται λιγότερα από 25 λεπτά σε ταχυφορτιστή.

Η δεύτερη καινοτομία έχει να κάνει με την εξέλιξη ενός νέου και καινοτομικού τρόπου συνδυαστικής λειτουργίας του ενσωματωμένου φορτιστη AC, του μετατροπέα DC και του συστήματος ελέγχου θερμοκρασίας, που επιφέρει σημαντικά οφέλη στη μείωση του χώρου, του βάρους και του κόστους του όλου ηλεκτρικού συστήματος.

Η ηλεκτρική Macan EV θα έχει περισσότερες από μία εκδόσεις. Προς το παρόν γνωρίζουμε τις βασικές προδιαγραφές μόνο της κορυφαίας: θα έχει δύο ηλεκτροκινητήρες, συνολικής ισχύος 603 ίππων και ροπής 1.000 Nm, και φυσικά τετρακίνηση. Πάντως, δεν αποκλείεται να υπάρξει και ακόμα πιο ισχυρή έκδοση - όχι όμως τη στιγμή της παρουσίασης, αλλά στο απότερο μέλλον.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η κορυφαία αυτή τετρακίνητη έκδοση της Macan EV θα έχει κατανομή βάρους 48:52 μεταξύ του εμπρός και πίσω άξονα αντίστοιχα, τετραδιεύθυνση, καθώς και ηλεκτρονικά ελεγχόμενο πίσω διαφορικό με την τεχνολογία Porsche Torque Vectoring Plus.

Περισσότερες πληροφορίες για το γερμανικό πολυτελές ηλεκτρικό SUV, όπως και για τις βασικές του εκδόσεις με ένα ηλεκτρικό μοτέρ, θα προκύπτουν μέσα σε αυτό το έτος που θα μεσολαβήσει μέχρι την παρουσίασή του - καθώς η Porsche θέλει, μέχρι τότε, να κρατά το ενδιαφέρον στα ύψη.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ