Pagani Imola Roadster: Ποιός έχει ανάγκη την οροφή έτσι κι αλλιώς;

Pagani Imola Roadster

Η Pagani παρουσίασε το ισχυρότερο ανοικτό αυτοκίνητο της ιστορίας της, το Imola Roadster με twin-turbo κινητήρα V12 που αποδίδει 850 ίππους και 1.100 Nm ροπής. Θα κατασκευαστεί σε μόλις 8 αντίτυπα.

Βασισμένο στη Huayra Roadster BC, το νέο Imola Roadster έχει την άδεια κυκλοφορίας στο δρόμο αλλά το βασικό του πεδίο βολής είναι η πίστα. Η τιμή του είναι άγνωστη, και μάλλον θα τη μάθουν μόνο οι σοβαρά ενδιαφερόμενοι να την αποκτήσουν - από τους οποίους θα προκύψουν οι μόλις οκτώ που θα τα καταφέρουν.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι τελευταίοι θα αποταμιεύσουν μια μικρή περιουσία, μεγαλύτερη των 6 εκατομμυρίων ευρώ που τιμάται η Imola Coupe. Διότι η Pagani Imola Roadster δεν είναι μια Coupe χωρίς την οροφή, αλλά πλήρως ανασχεδιασμένη από το εξειδικευμένο τμήμα Pagani Grandi Complicazioni που υπογράφει τα πιο ιδιαίτερα και πιο σπάνια αυτοκίνητα της εταιρείας.

Όπως εξήγησε ο επικεφαλής του τμήματος αυτού, Lorenzo Kerkoc, η αρχική σκέψη του τμήματος Grandi Complicazioni ήταν να κατασκευάσουν απλώς μια ανοικτή έκδοση της Imola Coupe. Όμως έπειτα επέλεξαν να ακολουθήσουν άλλο δρόμο για την Imola Roadster: να υιοθετήσουν την προηγμένη τεχνολογία της Huayra Roadster BC με το σχεδιασμό και τις αεροδυναμικές προδιαγραφές της Huayra R.

Έτσι λοιπόν, η Imola Roadster είναι περισσότερο μια Huayra και λιγότερο μια Imola. Και λόγω της μηχανικής αναβάθμισης ο σχεδιασμός της πρώτης έχει και μεγαλύτερους αεραγωγούς και περισσότερες απολήξεις της εξάτμισης. Όμως η μεγαλύτερη ιδιαιτερότητα είναι ο αεραγωγός για την ψύξη του μοτέρ που παραμένει στο σημείο που θα βρισκόταν αν υπήρχε οροφή - πάνω από τα κεφάλια των δύο επιβατών και στο διαμήκη άξονα του καλύμματος του κινητήρα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το αποτέλεσμα όλης της αεροδυναμικής σπουδής είναι η παραγωγή 600 κιλών άντωσης με ταχύτητα 280 km/h. Η αεροδυναμική απόδοση συνδυάζεται με τη σχεδιασμένη από τη Pagani αλουμινένια ανάρτηση διπλών ψαλιδιών, με ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ, για τον έλεγχο της θηριώδους ισχύος στο δρόμο και της τελικής ταχύτητας των 350 km/h.

Όλα αυτά οι επιβάτες τα βιώνουν μέσα σε ένα πολυτελές, αλλά με αγωνιστικές παραπομπές εσωτερικό. Το οποίο συνδυάζει το δέρμα και το αλουμίνιο με γυμνά μέρη από ανθρακονήματα, μαζί φυσικά με απεριόριστες δυνατότητες εξατομίκευσης για τους οκτώ επιφανείς που θα αποκτήσουν αυτή τη σπάνια δημιουργία του San Cesario sul Panaro.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ