Pagani Huayra NC: Εξειδικευμένη, πανάλαφρη και με 830 hp

Pagani Huayra NC

Το Pagani Special Projects δημιούργησε κατόπιν παραγγελίας ενός εύπορου συλλέκτη τη μοναδική Huayra NC, με απόδοση 830 ίππων και βάρος μόλις 1.240 κιλών.

Παρότι η Pagani βρίσκεται στον «πυρετό» της εξέλιξης της νέας Huayra, που έχει προς το παρόν τον κωδικό C10, το τμήμα εξατομικευμένων αυτοκινήτων της ακόμη δέχεται παραγγελίες για αποκλειστικές, one-off εκδόσεις της τρέχουσας γενιάς του εντυπωσιακού supercar.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Μια από αυτές είναι και η Pagani Huayra NC, που είναι άγνωστο από ποιον εύπορο συλλέκτη ζητήθηκε, ούτε πόσο κοστίζει. Ωστόσο, ο αγοραστής της ενδέχεται να είναι Κινέζος, μιας και οι φωτογραφίες της Huayra NC δημοσιεύθηκαν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης από το παράρτημα της Pagani στην Κίνα.

Ο χρωματισμός αυτής της ειδικής Huayra συνδυάζει το κλασσικό μπλε χρώμα της με γυμνές ανθρακονημάτινες επιφάνειες και με μια κόκκινη λωρίδα που διατρέχει το αμάξωμα στο διαμήκη άξονα, από το ρύγχος μέχρι την ουρά. Το ίδιο κόκκινο χρώμα βρίσκεται και στις βάσεις της πίσω πτέρυγας, καθώς και στο περίγραμμα τόσο του μπροστινού splitter όσο και του διαχύτη.

Το ίδιο μπλε χρώμα του αμαξώματος παρατηρείται και στις επενδύσεις Alcantara στα καθίσματα και στις κολόνες, όπως και στον επιλογέα ταχυτήτων. Αντίστοιχα, το ίδιο κόκκινο της εξωτερικής λωρίδας κοσμεί και το τιμόνι, την ένδειξη ευθυγράμμισης στο άνω σημείο του και στο κουμπί ελέγχου των οδηγικών προφίλ.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Πίσω από τους δύο επιβάτες, η Huayra NC φιλοξενεί τον κινητήρα 6.0 λίτρων της Mercedes-AMG, που με τη βοήθεια του twin-turbo και του σειριακού κιβωτίου 7 σχέσεων αποδίδει 830 ίππους. Σε συνδυασμό με τα μόλις 1.240 κιλά του αμαξώματος, που μειώθηκαν λόγω της εκτενούς χρήσης ανθρακονημάτων, οι επιδόσεις αυτής της Huayra είναι ακόμα πιο εκρηκτικές.

Η μείωση του βάρους, άλλωστε, είναι και ένας από τους στόχους της εταιρείας καθώς εξελίσσει την καινούρια γενιά της Huayra, σύμφωνα με τα λεγόμενα του Horacio Pagani. Με τη νέα C10, στόχος είναι να δωθεί έμφαση στη συμπεριφορά του αυτοκινήτου στην πίστα, παρά στις απόλυτες επιδόσεις. Παρόλα αυτά, θα γίνουν περαιτέρω βελτιώσεις στον V12 των 6.0 λίτρων, που θα αποφέρουν 30-40 ίππους παραπάνω.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η παρουσίαση της καινούριας Pagani Huayra είναι προγραμματισμένη για τις 12 Σεπτεμβρίου, στο Μιλάνο, και έχει ήδη επιβεβαιωθεί ότι το νέο ιταλικό δημιούργημα θα διαθέτει και δύο ακόμα εκδόσεις: μια Convertible και μία πιο ακραία, για χρήση αποκλειστικά στην πίστα.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ