Όταν η G-Power «ντοπάρει» την BMW M3 Touring

g power b

Η νέα BMW M3 Touring έχει εμπνευστεί στο εξωτερικό της από την έκδοση CS, ωστόσο από πλευράς επιδόσεων έχει ξεπεράσει κατά πολύ τα όρια της, φτάνοντας σε άλλα επίπεδα.

Ιδανική περίπτωση για μπαμπάδες που αφήνουν το πρωί τα παιδιά τους στο σχολείο και στη συνέχεια κατευθύνονται απευθείας στην πίστα, θα μπορούσε να αποκαλέσει κάποιος, το συγκεκριμένο καυτό station wagon.



g power a
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Μαζί με τους ενδιαφερόμενους πελάτες που ανέμεναν για περισσότερα από 20 χρόνια κάτι αντίστοιχο από τους Γερμανούς, υπάρχουν και οι βελτιωτές σαν την G-Power, που τρίβει… με λαχτάρα τα χέρια της. Διότι το body kit του αμαξώματος αλά CS, προσδίδει την απαιτούμενη επιθετικότητα στην εξωτερική εμφάνιση και με το παραπάνω. Ο προφυλακτήρας με τις τεράστιες εισαγωγές αέρα, το φουσκωμένο καπό και φτερά, αλλά και ο διαχύτης πίσω, όπως και τα ανθρακονημάτινα μέρη είναι αξιοπρόσεχτα. Και όχι μόνο.

Όσον αφορά τα μηχανικά μέρη, η G-Power προσφέρει τρεις επιλογές. Η έκδοση Competition φεύγει από το εργοστάσιο με 510 ίππους και 650 Nm ροπής, όμως στο Stage II αυτή ανεβαίνει στους 670 με 800 Nm ροπής. Οι ανταγωνιστές σαν την AC Schnitzer, αναβαθμίζει την Μ3 Touring στους 602 ίππους, ενώ ο Manhart στους 641 ίππους.

g power
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η ισχυρότερη εκδοχή του μοντέλου ωστόσο, πάει ακόμα παραπάνω, αγγίζοντας τους 720 ίππους με τη ροπή να είναι 849 Nm. Η μέγιστη ταχύτητα αυξάνεται στα 320 χλμ./ώρα, ενώ η δύναμη περνάει στον δρόμο από ζάντες Hurricane RS 20 και 21 ιντσών, που φορούν ελαστικά 285/30 εμπρός και 295/25 πίσω αντίστοιχα.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ