Όσα γνωρίζουμε μέχρι στιγμής για τη νέα Lancia Delta

Lancia Pu+Ra Concept 1

Η αποκάλυψη της νέας γενιάς της Ypsilon σηματοδότησε το πέρασμα της Lancia στη νέα της εποχή, και τώρα οι Ιταλοί αφοσιώνονται στο νέο Crossover Gamma του 2026 και στην αναβίωση της θρυλικής Delta το 2028.

Παρότι η Ypsilon έχει και υβριδικές εκδόσεις με θερμικούς κινητήρες, η Gamma και η Delta θα είναι αμιγώς ηλεκτρικές - υιοθετώντας, φυσικά, την αρχιτεκτονική και τα συστήματα ηλεκτροκίνησής τους από τον γιγάντιο όμιλο Stellantis, όπου η Lancia ανήκει.

Το πρωτότυπο Lancia Pu+Ra που άνοιξε το νέο σχεδιαστικό ορίζοντα της ιταλικής εταιρείας
Το πρωτότυπο Lancia Pu+Ra που άνοιξε το νέο σχεδιαστικό ορίζοντα της ιταλικής εταιρείας
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Έτσι, την ώρα που η νέα Ypsilon μοιράζεται κοινά στοιχεία με το Peugeot e-208, το ίδιο θα συμβεί και με τα μελλοντικά μοντέλα των εταιρειών της Stellantis στις κοινές τους κατηγορίες. Η Delta αναμένεται να τοποθετηθει στο C-Segment των ηλεκτρικών hatchback, καθώς θα έχει μήκος περίπου 4,40 μέτρων και θα βασίζεται στην πλατφόρμα STLA Medium της Stellantis.

Παράλληλα, θα ενσωματώνει και τις νέες τεχνολογίες που εξελίσσει αυτόν τον καιρό ο μεγάλος ιταλο-γαλλικός όμιλος, όπως είναι τα προηγμένα συστήματα αλληλεπίδρασης του οδηγού με το αυτοκίνητο (Human Machine Interface, HMI), καθώς και το αναβαθμισμένο σύστημα διαχείρισης της μπαταρίας για τη μεγιστοποίηση της αυτονομίας και τη μείωση του χρόνου φόρτισης.

Έτσι, η αυτονομία ανάμεσα σε κάθε πλήρη φόρτιση θα κυμαίνεται από 500 έως και 700 χιλιόμετρα, την ώρα που οι πληροφορίες αναφέρουν ότι η νέα Delta θα έχει μεγάλο εύρος ηλεκτρικών κινητήρων, με ποικίλες εκδόσεις απόδοσης.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σε αυτές δεν θα πρέπει να εξαιρέσουμε την HF (που θα αποκτήσει και η Ypsilon), με τα θρυλικά αυτά αρχικά που παραπέμπουν στις θρυλικές Lancia του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι (WRC) της δεκαετίας του 1980 και των αρχών των 1990s, που έκαναν την ιταλική εταιρεία πρωταθλήτρια για έξι διαδοχικές χρονιές. Η κορυφαία αυτή έκδοση σίγουρα θα είναι τετρακίνητη, με δύο ηλεκτρικά μοτέρ και πλούσια ισχύ.

Με τις Ypsilon, Gamma και Delta, το 2028 η Lancia φιλοδοξεί να έχει τρία ηλεκτρικά μοντέλα σε ισάριθμες πολύ εμπορικές κατηγορίες που πιστεύει ότι τότε θα καλύπτουν το 50% της ευρωπαϊκής αγοράς. Με τα μοντέλα αυτά φιλοδοξεί να επιστρέψει στην κερδοφορία, για να εξασφαλίσει την περαιτέρω ανάπτυξή της την επόμενη δεκαετία.

Η Delta της τέταρτης γενιάς, μετά από εκείνες του 1982, του 1993 και του 2008, εκτιμάται -με τα σημερινά δεδομένα- ότι θα κοστίζει από 50.000 ευρώ.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ