Lancia Gamma: Ένα εκλεπτυσμένο ηλεκτρικό Crossover με αυτονομία 700 χιλιομέτρων

Lancia Gamma render

Μετά τη νέα Ypsilon, σειρά στα πλάνα της Lancia για την αναζωογόνησή της παίρνει η νέα Gamma που είναι προγραμματισμένη για το 2026. Διαβάστε όσες πληροφορίες έχουν προκύψει μέχρι στιγμής για αυτήν.

Παρότι θα έχει Crossover φιλοσοφία, η Gamma θα έρθει αντιμέτωπη στην αγορά των ηλεκτρικών αυτοκινήτων με το Tesla Model 3 και τη BMW i4. Έτσι, μετά το αστικό ηλεκτρικό hatchback που είναι η Ypsilon, η Lancia θα μπει και σε μια ακόμη κατηγορία με ιδιαίτερη δημοφιλία στην Ευρώπη, και όχι μόνο: των οικογενειακών sedan.

Κεντρική φωτό & πάνω: Ανεπίσημες και υποθετικές ψηφιακές συνθέσεις για τη νέα Lancia Gamma
Κεντρική φωτό & πάνω: Ανεπίσημες και υποθετικές ψηφιακές συνθέσεις για τη νέα Lancia Gamma
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Όπως μπορούμε να δούμε από το Peugeot 408, από το Citroen C4X και από το επερχόμενο Opel Manta, ο όμιλος Stellantis αρέσκεται να προσδίδει λίγο υπερυψωμένη (Crossover) σιλουέτα στα sedan της, μαζί με κεκλιμένη ουρά που αποπνέει τον “αέρα” ενός Coupe. Η Lancia Gamma θα ακολουθήσει τον ίδιο δρόμο, ως μια πιο premium επιλογή στην ίδια κατηγορία.

Με μήκος περί των 4,7 μέτρων, θα είναι ίσως ελάχιστα μεγαλύτερη από το 408 ή το C4X, και ο σχεδιασμός της φυσικά θα είναι εμπνευσμένος από το πρωτότυπο Lancia Pu+Ra Concept -όπως συμβαίνει και με τη νέα Ypsilon- αλλά σε μια Crossover/Fastback εκδοχή.

Σε περίπτωση που η Lancia αποφασίσει να ακολουθήσει το παράδειγμα της αρχέγονης Gamma του 1976, o σύγχρονος διάδοχός της θα είναι τετράθυρος και το πορτ-μπαγκάζ θα ανοίγει όπως στα παραδοσιακά sedan. Σε αντίθετη περίπτωση, το ιταλικό Fastback θα έχει πέντε θύρες, καθώς η πίσω θα ανοίγει όπως στα hatchback μαζί με το πίσω τζάμι, αν και η σιλουέτα θα είναι τριών όγκων.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Από τεχνικής, το δεύτερο μοντέλο της «νέας» Lancia θα είναι αποκλειστικά και αμιγώς ηλεκτρικό, χωρίς θερμικές ή υβριδικές εκδόσεις. Τουλάχιστον στο λανσάρισμά του. Θα βασίζεται στην πλατφόρμα STLA Medium της Stellantis (όπως τα νέα Peugeot 3008 και 5008) και οι πληροφορίες αναφέρουν ότι η βασική της έκδοση με έναν ηλεκτροκινητήρα θα αποδίδει 170 hp, και με τα δύο μοτέρ θα φτάνει μέχρι και στους 450 ίππους.

H Lancia Gamma της δεκαετίας του 1970
H Lancia Gamma της δεκαετίας του 1970

Όσο για τη μπαταρία της Gamma, θα είναι ιόντων-λιθίου και εκτιμάται ότι θα προσφέρει αυτονομία μέχρι και 700 χιλιομέτρων με κάθε πλήρη φόρτιση. Οι πληροφορίες για το νέο ιταλικό, premium οικογενειακό θα προκύπτουν σταδιακά μέχρι την παρουσίασή του το 2026. Δύο χρόνια αργότερα, η Lancia θα παρουσιάσει το τρίτο νέο ηλεκτρικό της μοντέλο, τον διάδοχο της Delta.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ